• Lejån

Smink Smink Smink!

Jag har köpt en superbra förvaring för PL-skuggorna, en box från IKEA med avdelare så att man kan dela in dem efter färg. Mycket bättre än att försöka rota igenom X antal för att hitta rätt! *hihi*

• Lejån
    Fluffguf skrev 2007-10-08 13:57:42 följande:
    Vad kul, jag funderade precis på vad jag skulle göra med mina Vad är det för box?
    Hm, en plastbox... Kommer inte ihåg vad den hette men den finns i vitt och blått.
  • Lejån
    Fluffguf skrev 2007-10-08 15:46:45 följande:
    De drar av det efter att de har fått din beställning. Jag fick ett mail senare att de hade dragit 25%.
    Åh har de fortfarande 25%???
  • Lejån
    Fridapida skrev 2007-10-09 20:36:06 följande:
    Jag tänkte tipsa om en förvaringidé av PL-samples o andra i samma stl. Jag köpte ett litet sminkpensel-fodral på Lindex, finns i flera metalliska färger. Det ryms 14 burkar perfekt. Inte så översiktligt, men det sparar plats o man har ordning på alla små burkar. Kostar ca 30 kr.
    Eller en sån låda som jag köpte på IKEA om man vill ha plats med alla... hm... hundrasjuttioelva... typ.

En fråga just ang. PL, har fått i uppdrag av en jobbarkompis att beställa en guldfärgad ögonskugga. Har ingen själv så jag tänkte höra om det är någon annan som har det och kan rekommendera någon? Såg att det fanns några olika som var lite "golden" men frågan är ju vilken som är mest "guld".
  • Lejån
    Fluffguf skrev 2007-10-09 20:57:20 följande:
    Lejån: Forged som jag har i mitt galleri är ganska guldig, den ska vara brons men ser ganska mycket ut som guld tycker jag! Golden girl är inte ett dugg guldig, mer gul.
    Tack! Då slapp jag köpa den fel då. Du har inte Susan? Det står att den ska vara guldig, men jag tycker att den också ser gul ut...
  • Lejån

Oj, fast den såg ut att vara ganska mkt färg?? Saken är den att hon aldrig sminkar sig så hon ville ha nåt diskret...

• Lejån

aha, där hade jag missat att kolla! Ojdå, nu råkade jag visst också få en till på min lista.

• Lejån

Hm, inte fick jag någon 25% rabatt?! Iaf tror jag inte det, men en herrans massa ögonskuggor iaf! Vi kommer bli himla fina på jobbet.

Svar på tråden Smink Smink Smink!