Inlägg från: Honey1982 |Visa alla inlägg
  • Honey1982

Smink Smink Smink!

02 05 skrev 2007-11-25 14:40:57 följande:

menar du celebration? den ska finnas
    celebration är en eyedust
  • Honey1982
    Nathalie009 skrev 2007-11-26 08:57:59 följande:
    Är MUS eye primer BRA? nån?
    ja jag tycker det men det är delade meningar om det i den här tråden.
  • Honey1982
    lilja71 skrev 2007-11-26 14:48:13 följande:
    Har ett bekännande att göra Gick förbi MUS på lunchen och kunde inte låta bli att införskaffa lösögonfransar med strass... ska ju på stor fest i januari och så kanske dom åker på till Nyår Jag e Crazy!!
    ja visst är de underbara?
    hela december kommer att glittra.
  • Honey1982
    maddie3 skrev 2007-11-26 14:54:13 följande:
    vad kostar dessa lösögonfransar??? Vill ha till nyår
    165 kr. de är rätt stora. det kan vara en idé att provfästa dem innan man ska använda dem på riktigt
  • Honey1982
    lilja71 skrev 2007-11-26 15:00:44 följande:
    Kan nog vara läge att få lite hjälp att få dit dom också. Har bara haft lösfransar som är på halva ögat och dom fixade jag rätt lätt att sätta dit. Det ska bli så kul att se hur det blir. Måste nog köpa ngn riktig "glamour"-skugga till
    varför inte sotat? det kommer bli riktigt läckert med fransarna till det.
  • Honey1982
    lilja71 skrev 2007-11-26 15:04:49 följande:
    Ja, det krävs ju en hel del för att bära upp fransarna. Är dock inte så bra på att sota  Tycker du att jag ska sota med svart/grått eller ta upp ngn annan färg också?
    det beror sig lite på vad du ska ha på dig också.. du kan ju ta in lite av nån matchande färg eller nåt glitter. annars tycker jag att du definitivt ska sota med svart till de fransarna.
  • Honey1982

ni som är MUS - fantaster - glöm inte klubbkvällen Holiday Circus imorgon . det blir fullt ös på de flesta ställena tror jag. hos oss kommer det en trollkarl och en eldshowartist .
    glittrigt värre blir det också!

• Honey1982
    Nathalie009 skrev 2007-11-29 11:28:39 följande:
    hjälp mej lite, Playful från MUS är den snygg, är den mer ljuslila lr mörklila, nån som haft den? eller har? Hitta billigt på tradera men har ingen aning om hur den ser ut
    den är varmt ljunglila med grönt glitter i. personligen tycker jag inte att den är så snygg.
  • Honey1982
    Knott skrev 2007-11-29 14:58:20 följande:
    Fråga om att fukta penseln först: om det inte är löspuderskugga utan "kakpuderskugga" - förstör man inte skuggan om man kladdar i den med blöt pensel? Tänker på hur testskuggor blir i butik när folk varit där och kladdat med fuktiga/feta fingrar, det blir liksom som en hård yta...
    man kan ju ta lite skugga+penseln i locket, eftersom locket är avtagbart och sen går att rengöra.

nu ska jag bege mig till jobbet i mina läckra strazzfransar och massa guldglitter. vi ska ha en eldshow där ikväll .
  • Honey1982
    LMK skrev 2007-11-29 16:31:54 följande:
    Här kommer en bra länk som jag hittade på Rocketqueens Blogg. En tjej som jag tror nästan har rekord på smink! Bra sida med jämnförelser, information, tips mm.ENJOY!
    nja, nåt rekord tror jag då knappast att det var
  • Honey1982

Ni som beställt från Mad Minerals -
    har ni alla betalt med kort eller PayPal? Jag tryckte på fel betalningsalternativ och tog Money Order. Hoppas det går att ändra. Hur lång tid tog det att få beställningen sen?

Kan också rekommendera er som gillar lösögonfransar att kolla in på www.rapunzel.nu/shop. Där har de riktigt billiga fransar med eller utan strass, fast jag har ingen aning om de är bra eller inte.

• Honey1982

Majestic

- MUS har 2 mörklila microshadows som heter sirocco och endless, de är grymt snygga

Svar på tråden Smink Smink Smink!