Inlägg från: lilja71 |Visa alla inlägg
  • lilja71

Smink Smink Smink!

Tror jag beställde en blue jeans från PL (om jag inte blandar ihop det nu...) Vilka skuggor har du till den Linny??

Det är så kul att läsa alla tips och tricks!! Tack tjejer!! 

• lilja71

Är det silvriga toner eller är dom ljust blå dom skuggorna från MUS? Den makeupen är skitsnygg...och jag som inte har några skuggor från MUS......Kanske hittar ngn av de tonerna i ngn av mina 60 skuggor från MAC??

• lilja71

Jag brukar gärna gå till NK för att köpa Mac, jag gillar dom tjejerna som jobbar där. Alltid så hjälpsamma!! Men det ligger ju lite långt från Centralen, Åhlens ligger ju nära.

Tack för svaret, jag har inte så många silvriga skuggor så det får väl bli en investering i det snart. Får nog vänta till slutet av månaden för jag har brännt mkt av lönen på akupunktur

• lilja71

Linny: dom färgerna är sååå fina till dina melerade ögon, snygg jobb-sminkning! Angående dom små detaljerna som du får tips från de andra kan jag inte så mkt om så jag läser och suger åt mig också

• lilja71

Majestic: tänk vad konstigt att man kan uppleva det så olika. Fast det är nog lite beroende på vem som står i montern då. Sist jag var på NK så var det en tjej som jag handlat av flera gånger och hon är verkligen en favorit, så himla go och hjälpsam. Men det var ju bra att höra att dom är kanon på Åhlens (sthlm) också.
    Någon som har några erfarenheter av de som jobbar på Åhlens i Gbg?

• lilja71

Om ni gillar en ton som går åt orange så kan jag rekomendera Pink Bronze har även Blue Brown som är kanonläcker men det är mer en sommarfärg (enligt mitt tycke förståss)

• lilja71

Slänger in en fråga (och blottar min okunskap ) Vad e en anglebrush?? Och den här flockedsponge? (Använder du den till ID:s foundation Linny?)

Jag har kabukiborsten från ID till min foundation, tycker att den är lite vass.

Jag har många ögonskuggspenslar från MAC, tycker att dom är bra och håller länge om man sköter om dom.

• lilja71

Tack, Linny! Hur är det med febern idag? Hoppas du mår bättre!

• lilja71

Fridapida, jag har aldrig använt balsam när jag tvättat den (Generad ) men det ska jag testa!! Tack för tipset! Vilken borste ska man använda till i.d:s mineral veil? Ngt tips?

• lilja71

Fridapida: kan man köpa dom borstarna någonstans på nätet? Ska köpa en till så att jag kan ha kabukin till Foundationen och en annan till mineral veil. Kul att testa ngt nytt.

Svar på tråden Smink Smink Smink!