Smink Smink Smink!
Majestic: dom nya skuggorna du köpte är dom matta eller med skimmer i?? Espresso låter himla snyggt!
Majestic: dom nya skuggorna du köpte är dom matta eller med skimmer i?? Espresso låter himla snyggt!
Linny: Jo, absolut i varjefall pink bronze för den tror jag skulle vara skitsnygg på dig. Den är mer orange/guld/bronze och skimrar i rosa, snygg både sommar som vinter!!
Majestic: kan tänka mig det, MAC är min favvo helt klart, så mkt pigment och lätt att jobba med! Själv så funderar jag på vilka skuggor jag ska ta ikväll (ska på kundmiddag) kanske shroom, woodwinked och thunder eller nylon, pink bronze och thunder eller om jag ska ta vanilla, haux och sketch.....svårt svårt.... dax att bestämma sig snart
Åh, ser fram emot dina bilder ikväll, Linny! Det är så kul att se!
Linny: Pink Opal är pärlemorskimrande, rätt mkt rosa och lila/blå skimmer, brukar ofta använda den som highlighter
var lite snabb att skicka mitt svar där....Jag har inte sett MUS Angel i verkligheten utan bara på nätet och då ser dom inte alls ut att påminna så mkt om varandra.
VA?! När jag sökte på Angel på MUS hemsida så fick jag träff på en skugga som såg ut som ett lipgloss.....då hade jag helt fel!
Den här fick jag träff på Linny, därför blev det nog lite tokigt svar!
http://www.makeupstore.se/sesv/products/eyes/twinkle_eyeshadow/angel
Linny: snygg färg på makeupen idag!! Den var ju helt kanon!! dösnyggt!