Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

Smink Smink Smink!

linny: okej nja ja köpte en svart ögonskugga från Maybelinne kosta fan 90 spänn men den e värdelös =( Så irritrande!

Men ajg tycker att när jag väl e på makeupstore så hittar ja inte alls några fäger i butiken, har dom vissa undangömda då eller?? *förvirrad* har adlrig sett ngn mörk skugga i deras butik.. bara massa glitter o färgglada typ..

• Nathalie009

hörrni, MUFFIN, är det en LJUS badskugga?

Ja vill ha en ljus men inte för ljus bas .. ve tine vilken ja ska ta

• Nathalie009

Hej!! är på vägå ska åka till makeupstore för ja behöver en mörkbrun ögonskugga men d finns så många på deras hemsida HJÄLP nån som kan tipsa om nån som är snygg?
    Finns ju jättemånga :S VIll liksom ha möörkbrun men inte svart..

• Nathalie009

Xocoatl tycker ja ser snygg ut men d går itne o förstora upp bilden så ser inte hur den ser ut ritkgit..

• Nathalie009
    Linny skrev 2007-11-12 11:22:48 följande:
    Choco d´or är mörktbrun med guld i.
    Okej.. ja vill nog hest ha en matt färg utan glitter vet du nån?
  • Nathalie009
    Fridapida skrev 2007-11-12 11:23:59 följande:
    Det beror lite på om du vill ha en matt skugga eller inte. Vad har du för ögonfärg? Två fina med lite glitter i är choco d'or och treasure.Choco d'or drar åt lila, treasure drar lite åt grönt.
    jag ahr grön/blåa ögon.. Vet inte egentligen va ja ska ha, men vill ha en MÖRK ögonskugga iaf.. Men inte svart för d blir för mörkt :P
  • Nathalie009

kakaw tycker jag ser snygg ut men blir färgen desamma på ögonen som amn ser på bilden? Vill gärna inte få mej en överasning när ja ska testa hehe

• Nathalie009

Okej ja fast har nog rätt brottom så hinner nog itne testa så många..

Men kakaw, nån som har den? E det edn färgen man ser på bilden eller blir d nån annan färg när man målar?
    Annars såg den ju väldigt bra ut..

Svar på tråden Smink Smink Smink!