Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

Smink Smink Smink!

så:) de vart kakaw den va exakt som ja tänkt mig:) äntligen hittat rätt färg:)

• Nathalie009
    lilja71 skrev 2007-11-12 12:46:32 följande:
    Hör och häpna....jag har använt PL-skuggor idag och är jättenöjd med färgerna.... Går i ganska murrigt men passar nu på hösten....har använt: Uptown(PL)-ultimateRockstar(PL)+ Vex(MAC) Fluidline shade (MAC)
    ja kommer ju inte in på din sida:) vill oxå se
  • Nathalie009

Hittade en gammal ögonskugga som typ inte e använd, Cyber ögonskugga, Paradise, har adlrig testat den haha låg oanvänd i sminkväskan.. tråkig nog e den trasig som d e som pulver men kanske går att använda iaf?

• Nathalie009

Har ingen bra pendel änn ska köpa d me.. men kan inget om sån heller :P Vilken är bäst?? ere olika för olika ögonskuggor elller? :S

• Nathalie009

kan jag få ett tips på någon SNYGG basskugga ljus som man bara kan ha just den o ingen annan?

Muffin är den bra?

• Nathalie009

hörrni! N'r man bestller tex EN mascara från beautyplanet skickar dom hem den i brevlådan då eller får man hämta ut? =)

• Nathalie009

har beställt en lancome Hypnose för bara 99 kr nu på beautyplanet eftersom d e första gången ja bestället, hoppas jag får den nu i veckan då att d e snabb leverans :) Brukar ha diowshow men e ju fattig nu så d va bra pris hoppas den e bra mascaran då..

• Nathalie009

ska också åka å köpa muffin nsäta vecka! Behöver verkligen en neutral men fin ögonskugga som man kan ha till vardags typ..

Svar på tråden Smink Smink Smink!