Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

Smink Smink Smink!

hmm Okej, men använder inte foundtion så ofta men tänkte köpa för å ha ibland.. kanske inte e så farligt om man har d ibland bara då.. hoppas jag =( finns inget body shop här tråkgit nog.. Kicksi å åhlens finns..
    Ja får väll köra på lumene å hoppas att huden itne blir skitdålig..

• Nathalie009

ah åhlens är e inte stort alls.. gansla litet tyvärr.. suck..
    Men ja, vafan, ja får testa en vanlig foundation om ja skulle få skitdålig hy så får jag beställa mineralsmink så enkelt e ju d.. Men hoppas inte ja får taskig hy nu bara då..:P
    Av max factor fick ja usel hy efter en användning finnar överallt.. så d va inge kul :P

• Nathalie009
    Honey1982 skrev 2007-11-22 10:10:23 följande:
    MUS Matt Foundation innehåller inte mineralolja.
    Åh säger du det! vad kostar den då??
  • Nathalie009

..och e d bara matt foundation som inte innehåller mineralolja eller innehåller ingen av deras foundatiopns det?

• Nathalie009

vet nån va makeupstores foundations kostar? Matt eller Liqiud?

Om ja har torr hy o inte behöver en heeltäckande, vilken rekomenderar ni då?

• Nathalie009
    Fridapida skrev 2007-11-22 10:38:43 följande:
    Den torra hyn bör du behandla med en fuktgivande dagcreme. Alla MUS priser hittar du på deras hemsida. Jag har det inte i huvudet tyvärr.
    ja liquid foundation står d 235 men d står inget pros på den matta :S
  • Nathalie009

så det vart en Matt foundation från MUS eftersom ja inte vill ha me mineralolja i annars ahde ja hellre tagit liquid.. Hoppas denne ebra nu då!!
    Fick själp me färg å så iaf :)

• Nathalie009

har dock ingen MUS svamp lr kvalite svamp köpte en billi gpå HM e skit men har itne råd just nu så får bli d sålänge..

tro ni d då e bättre å göra me fingrarna eller den dåliga från hm? haha shit snacka om att man är fattig nu=P

• Nathalie009
    Fridapida skrev 2007-11-22 12:35:21 följande:
    Det går säkert absolut lika bra med en från H&M. Det viktiga är att den inte blir en bakteriehärd... byt ofta! Om du använder samma är det stor risk för finnar. Därför kan H&M's billiga vara bättre, så man har råd att byta.
    Okej tack för tipset!!

Dagcreme var d nån som sa, jasså ska man ha det med :P Jag e lite lost när d gäller sånt har adlrig använt sånt *skämms* hahaha.. ;)

Vilken dagcreme e bra då ska man satsa på en dyr eller funkar de billiga lika bra?
  • Nathalie009
    Hallontrollet skrev 2007-11-23 20:05:36 följande:
    okej, jag är också kär... i muffin.vad inne och dregglade lite på den idag!Men just nu är det tyvärr för mycket pengar!Man kan inte hitta den billigare någonstans på nätet eller kanske skall man kolla tradera eller ebay?
    Inte tradera, helt sjukt jag va inne där å såg KAKAW GISSA VAD DEN SLUTADE I FÖR PRIS?!

165 KRONOR!

Sjukt är folk knäppa eller, mer än den ksotar ny å då var den lite använd.. sjukt alltså
Svar på tråden Smink Smink Smink!