Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

Smink Smink Smink!

Linny skrev 2007-11-20 15:20:26 följande:
    Jo, men Mac har tex. lagt fram små tops som du petar i skuggan med, för att sedan stryka på handen.
    jasså, men inte makeupstore väll? Då skämms jag ihjäl haha..

Men var finns MAC? vill ha en sådan eyeliner har itne fattat vart man köper de märket
  • Nathalie009
    Linny skrev 2007-11-20 15:22:50 följande:
    Nä inte där jag bor i alla fall. Där petar ju försäljarna själva i skuggorna med fingrarna.
    Ja, har itne sett några tops här heller, men äh isåfall får dom väll säga till mig, jag såg iaf inga tops =)
  • Nathalie009
    Majestic skrev 2007-11-20 15:25:27 följande:
    Linny- Skämt å sido nu, gör de verkligen det?? På Åhléns är de noga med att påpeka att man inte ska röra med fingrarna!!
    Men var bor du? På Åhlens i sthlm city har dom adlrig sagt nått till mej ja ahr alltid petat :P
  • Nathalie009

Men vad spelar d för roll, d är ju bara test d e väll inget som ska anvädas liksom :S Förstår inte riktigt..

• Nathalie009

okej;) ska till mus nästa vecka, så d e lungt om man petar me fingrarna då? annars kommer jag itne våga hahahha

• Nathalie009

Nån som har ett rba tips för någon peeling lr nått som e bra mot PORMASKER? Inte som döljer utan som TAR BORT? Please! har envisa på näsan=(

• Nathalie009

vet inte om ja redan frågat men kan nån snälla tipsa mej på en bra foundation som e tunn och typ halvtäckande, som kostar 100-300 kr och som man INTE får finnar av ? =)

• Nathalie009
    Linny skrev 2007-11-22 09:17:39 följande:
    Alltså, jag har provat massor av olika och har inte direkt haft problem med finnar. Men min hy har blivit allra bäst sedan jag började med mineralfoundation och andra mineralprodukter. En foundation från tex. Everydayminerals kostar 12 dollar. Det är under 100 kronor. För att veta vilken färg man ska ha, så kan man beställa ett provkit. Det kostar ingenting och du betalar frakten på ca 40 kronor. Då får du tre små burkar med olika färger på foundation (färgerna får du välja själv) en rouge och en concealer. Prova!Annars har jag varit rätt nöjd med min foundation från Makeupstore. Men den kommer ändå inte i närheten av detta.
    Okej ja får kasnke testa d sen då men jsut nu har jag ingen alls å måste ha en NU har dop snart också allt mitt smink e slut så ska köpa nytt idag:P

Men den ska ja absolut beställa sen efter jul då!Vart beställer man d då?

Men ja tror jag kör på Lumene nu idag då ska ju bara ha ha en foundation nu tills jul sen köper ja ny.. Men budgeten e ju inte den bästa nu innan jul hahah ;)
Svar på tråden Smink Smink Smink!