Smink Smink Smink!
Jag är jättenöjd med Dermalogica. Det enda negativa är att fuktkrämen lukar blä!
Jag är jättenöjd med Dermalogica. Det enda negativa är att fuktkrämen lukar blä!
Fridapida: Vad har du för fuktkräm? Jag har Active Moist och just den luktar mögel o sura strumpor typ Men ögonmakeupremovern luktar inget.
Undrar också om man verkligen behöver alla steg??
Ibland ska man använda förrengöring, ögonrengöring, makeupborttagning, ansiktsvatten, fuktkräm OCH SEDAN dag/nattkräm. Jag vägrar. Då skulle jag ju inte stå och göra annat
Jag använder ögonrengöring, makeupborttagning och fuktkräm..
Oj!
Ja den tiden har jag inte alls. Har en liten söt galning att springa efter också
Men jag tittade in på Dermalogicas hemsida och hittade ingen Hydrabalance
Undrar bara om det egentligen är nödvändigt? Har du först en fuktkräm efter rengöringen OCH en dagkräm eller nattkräm efter det?
Jag tycker det funkar bra att se fräsch ut även när man har små barn. Även när lillen var nyfödd fixade jag mig iordning. Däremot lägger jag inte jättelång tid. 20 minuter på morgonen är vad det får ta. Då leker han bredvid under tiden. Sminket tvättar jag av i duschen, med produkterna. Ögonsminket tar jag i och för sig bort med bomullsrondeller innan. Ögonkräm och ansiktskräm kladdas på på två sekunder
Honey: Nu när sonen är äldre är det ju lättare tycker jag. Men även när han var en liten bebis så hade jag foundation, skugga, rouge osv osv.. Däremot hade jag oftast inte tre nyanser ögonskugga. Alla andra mammor på Öppna Förskolan var mer eller mindre osminkade så jag kände mig som värsta sminkbruden ändå
Neoaliya: Nä man vill ju känna sig fräsch!!! Fast idag är det liksom ingen idé. Spelar ingen roll om jag faktiskt skulle orka göra mig iordning. Tror jag svettades en liter inatt. Hela sängen var dyblöt Fick nyss byta tröja också då den jag hade på mig också var blöt rakt igenom
Känner mig såååå fräsch!
lilja: Nej jag är inte ett dugg bättre
Jag beställer helst Dermalogica från Strawberrynet. De ersätter dig OM paketet skulle hamna i tullen. I like that!