Smink Smink Smink!
men inne i stan bör de ha också juh
Tror jag köpte påfyllning (själva gummikudden) på Kicks i Sollentuna också så jag tror det finns på fler..
men inne i stan bör de ha också juh
Tror jag köpte påfyllning (själva gummikudden) på Kicks i Sollentuna också så jag tror det finns på fler..
Eraser har jag inte provat.. Är det någon sorts concealer?
Nä, orange är inte min färg. Visst ser man bara ögonen så ser det helt ok ut. Men hela jag ser trött och glåmig ut i färgen. Jag är en typisk vinter eller nåt sånt. I alla fall har jag kalla färger och ser helmysko ut i orange. Men det är en cool färg..
Imorgon ska jag testa bara två färger ihop. Elysium med Chocolate Cherries. Kanske någon mörkare längst ut, men kan inte komma på någon just nu.. Nåt tips?
Nä
Fridapida: Gillar dina sminkningar så mycket!! Fattar inte hur du får så tydliga och fina övergångar men ändå mjuka. Min globlinje sitter så djupt så även om jag har en liten fjuttig tunn pensel så kommer färgen ändå ovanför/under så det blir ett tjockt streck... Fast det måste det ju i och för sig annars så syns det knappt ens när jag blundar Men ditt är så snyggt!! *avis*
Jahaaaaaaaaaaa, nu en fråga angående krämer..
Min Dermalogica Active moist samt min Biotherm ögonkräm är på upphällningen. Nu ska jag köpa nytt. Är nöjd med Dermalogican i allt utom doften. Den luktar sura fötter o mögel (lite överdrivet men ungefär..) Hur är Decleor? Annat förslag?
Ögonkräm: Jag vill ha en som reducerar "puffiness", linjer runt ögonen osv osv.. Förslag?
lilja: Det är mer än OK! Alla som vill hänga här är välkomna
Neoaliya: Håller den hela dagen då eller går den bort under tiden?
Linda F85: Jag brukar inte ha så mycket foundation vid ögonen. Där lägger jag istället concealer (under)
Carro: Just mot rynkor vet jag inte om du behöver innan du har några. Men en bra fuktkräm för just ögonen är viktigt innan. Huden är känslig där.
Hallonmopeden: Hur är Decleor prismässigt? Sägs det vara lika bra som tex. Dermalogica?
Jag vet att det luktar bättre i alla fall Sugen på att prova Mac´s paint!
Lilja: Ok, tack Tycker inte du att Dermalogica luktar sunk?
Har du testat ögonskuggepennan från Mac också?
Har man pigmenten över painten? Hur funkar det??
Ja det var shadestick jag tänkte på. Såg så coolt ut.. Går de att använda bara för sig självt eller kan man lägga tre olika shadestick färger o sedan sudda mellan dem??
ok, trodde pigmenten var tvugna att kombineras med något för att framträda ordentligt.