• Iorlover

spyfobi!!!!!

Han har klarat sig än så länge iallafall från mera kräk. Ätit en flaska välling o sover gott. Undrar jag om det är magsjuka.
    Tycker jag var ganska duktig iallafall o tog hand om han o spyan, men det mesta av spyan fick hans pappa ta. Men det viktiga är ändå att jag klarar att ta hand om pojken o hjälpa han!

Hoppas hoppas hoppas jag klarar mig bara! Kommer ju inte våga gå ut på flera dagar ju!

• Iorlover

Hejsan! Har inte blivit något mera. Skönt! Kanske inte var magsjuka ändå, hoppas hoppas!
    Han mår bra idag o de är full fart.

• Iorlover
    SaramedM skrev 2007-09-20 13:41:18 följande:
    Oavsett så är det ju skönt att det är över!Jag gissar att jag inte behöver uppmuntra dig att ha honom hemma från dagis ett par dagar eller?
    Nej du det behöver du inte..haha!
  • Iorlover
    SaramedM skrev 2007-09-20 15:08:01 följande:
    Gissade nästan det!Fattar inte att många är så tanklösa som de är faktiskt!
    Nej, jag tycker det är fruktansvärt ärligt talat. Vet inte hur många gånger man hört att: jo, men han har ju inte spytt sen igårkväll så idag ska det inte vara någon fara.
    Jag fasar för de, tycker de är obehaggligt med sådana människor.
  • Iorlover
    SaramedM skrev 2007-09-20 15:13:57 följande:
    Jo i såna fall är det bättre om man inget hör vid hämntning/lämning faktiskt....Fasar också för det....*hua*Nu pratar vi om nått trevligare....
    Ja, men det verkar dras till mig sån info. jag lovar. Hör alltid om magsjuka personer hit o dit. Haha!
  • Iorlover
    zasata skrev 2007-09-29 20:00:53 följande:
    jag vet inte vad jag ska ta mig till. troligen är det maten han har ätit. men jag är så rädd, har så ont i magen. känns som jag också är sjuk. tänk om jag kommer bli sjuk? vi kan inte vara i olika rumm, bor på 50kvadrat. jag vet itne vad jag ska ta mig till mig. tänk om jag spyr? jag mår så illa, har så ont i magen. är så rädd. han säger att han mår bra nu. men jag mår inte bra. jag är så rädd. kan knappt andas, har typ gråtit i minst 20minuter i ren panik. och vill inte att ebba skall se det. så hon får vara hos tobbe nu endå. jag vill inte att hon ska se hur rädd jag är. som tur är ska hon sova. men jag är så himla rädd.
    Stackars stackars dig!!! Kan inte ge några råd...eftersom jag är lika själv! Håller tummarna att du inte blir sjuk...åh va jobbigt för dig!!!

Kram!
  • Iorlover

Åh, jag förstår dig! Att man ska behöva ha det så här....

• Iorlover

Inga vänner eller familj du får sova hos då?

• Iorlover
    zasata skrev 2007-09-29 20:31:13 följande:
    mamma, men hon är rädd att jag kanske är smittad och smittar henne. och jag vågar inte ta mig nån stans i fall jag skulle spy. känns som jag ska det. har sådan ångest.
    Men ingen annan då som inte är så rädd? Känner med dig nu! Önskade jag kunde hjälpa dig!
  • Iorlover
    signaturbyte skrev 2007-09-30 21:11:40 följande:
    Jag mår mycket bättre, har vågat äta lite nu också, och jag mår inte mer illa av det, så förhoppningsvis är det på väg bort nu Fan, jag bryter hellre båda benen och ena armen än att bli magsjuk..Det borde vara som med vattkoppor, en gång och sen klart.
    Åh, det vore helt underbart om det vore så ju!!

Skönt att du mår bättre!
Svar på tråden spyfobi!!!!!