-
Det brukar jag också göra...hamna hos de elaka alltså....ibland undrar man hur det mår där på fk...haha!signaturbyte skrev 2007-09-30 21:18:02 följande:Tack Måste må bättre tills imorron för jag måste till banken :( : P Och samla mod och ringa fk, fyfan vad jag hatar att ringa dom. Jag kommer alltid till världens elakaste person. :/ -
Vad skönt att du mår bättre och lycka till med de hemska samtalet idag nu då!signaturbyte skrev 2007-10-01 06:50:13 följande:Jepp.. *rys* suck, måste ringa dom snart... Blö. Men nu är jag ot.. Hur mår ni?? Jag mår mycket bättre nu iallafall -
Jaa visst ä det jobbigt! Jag är också såå trött på denna fobi, blir så iriterad o arg på mig själv. Hör på dagis att vissa är sjuka o jag vill direkt veta vad de är för fel.
-
Fy, ska de börja nu.....orkar inte!!!! F---n vad jobbigt det är!
-
Jag blir!zasata skrev 2007-10-16 21:17:58 följande:sådana tabbleter vill jag gha. var köper man dom? jag skiter i om jag har diarre också bara jag inte kräks.orkar inte en vinter till. blir ni sjukt depremierade? det blir jag,, -
Vi får se till att hålla den här tråden levade o stötta varandra. Jag tycker det känns skönt att komma hem o skriva här då det hänt nåt jobbigt under dagen osv. Och att få svart på vitt att man inte är ensam.
Kram till er alla! -
Jaa, varje dag är ju en kamp! Nu försöker jag banta o rör mig väldigt mycket ute i skog o mark o tränar. Inbillar mig att jag håler mig friskare nu. Mår så pass mycket bättre. MEn dagis o skolan är ett stort orosmoment hela tiden. Livrädd att barnen ska komma hem med magsjuka.
-
Ja, undviker de mesta folkvimlet nu iallafall.zasata skrev 2007-10-23 20:15:15 följande:okej, men att hålla sig i skogen där det inte är så mycket folk är ju bra!(lycka till med bantningen, hur går det?)oftast är det ju inte VS dom har och då blir man ju som vuxen inte smittad hjälper inte när man är där.. men kan ju lugna lite..
(bantningen går ganska bra...-10kg) -
Nää, men jag tjatar o frågar hela hela tiden! Tänkte fråga om de inte kan skriva sjukdommarna som går på tavlan i hallen.Krisselina skrev 2007-10-23 20:25:04 följande:Blir ni informerade på ert dagis när magsjuka och sånt går? Det blir vi och det är jag väldigt tacksam för.. Tänker hålla min dotter hemma när Vinterkräkan börjar.. -
Jag tycker att det känns som om ingen tar detta på allvar då man berättar. DET tycker jag är jobbigt. -Jo, men de finns väl ingen som gillar spy osv. MEN HALLÅ! Detta är ju SÅÅÅ mycket mer än så. Känner mig så förlöjligad i alla smanhang för mina fobier. Jag är bara löjlig o dum!