• Liten Stjärna

varför hängselbyxa?

varför har de flesta på sig detta plagg när de blir gravida?

ngt jag funderat på ett tag..tycker inte de är så speciellt snygga och varför skulle de på ngt sätt bli snyggare när man är gravid?

tjipp

• Svar på tråden varför hängselbyxa?
  • Hera78

Tycker hängslebyxor är snygga och kommer förmodligen att vilja ha ett par när jag blir gravid

• Liten Stjärna
    hellokitty skrev 2007-09-16 11:51:04 följande:
    Köpt det vid min första grav,tyckte bara man skulle ha det...kan inte påstå att dom är välanvända precis! Tycker också det är sjukt fult!ha ha.Väldigt få klär i det,de flesta ser ut som jättebebisar!
    hehe..
  • Ex ungue leonem
    jimmys bejb skrev 2007-09-16 11:45:45 följande:
    varför har de flesta på sig detta plagg när de blir gravida? ngt jag funderat på ett tag..tycker inte de är så speciellt snygga och varför skulle de på ngt sätt bli snyggare när man är gravid? tjipp
    Det är väl huvudsaken att de som använder det tycker det passar just dem.Eller hur?
  • Heidi1

hängslebyxorna va grymt sköna i slutet av gravideteten

• missis

jag tycker det är skitsnyggt särskilt om man är smal i kroppen i övrigt, så att bara magen sticker ut, hade sånnna i militärgrönt med knytband. jättefint tycker jag.

• miababia

det är väl så, smaken är olika, vissa tycker det är snyggt med hängslebyxen andra inte. Jag tycker om dem både som gravid och icke gravid.

• hellokitty

Hade det bara funnits militärbyxor så skulle det vara klart mkt snyggare!Men för 8 år sedan när mina inhandlades var det bara jeans som gällde.Till saken hör att jag är både lång o smal så byxorna flaggade lite !!ha ha. Nu sist hade jag också pop mammajeans.Skitsnygga o sköna.för varje grav vill jag bara klä mej mer o mer som vanligt.

• getingmidja

För att de satt uppe bättre än de vanliga gravidbyxorna.

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Liten Stjärna
    PoodleMy skrev 2007-09-16 11:53:53 följande:
    Det är väl huvudsaken att de som använder det tycker det passar just dem.Eller hur?
    självklart! Alla får gå runt i dem, stora som små..det skiter jag i..det var inte ngt slags förbud jag predikar Jag är bara nyfiken. :)
Svar på tråden varför hängselbyxa?