• sannamamma

Hjälp, min kille köper kläder till mig

och det är ju i och för sig gulligt, men problemet är att han inte har någon smak. Han kommer hem med små klänningar som skulle passa på "femåringar", massa ryschpysch, spets och volanger, häromdagen fick jag en vit blus och en plisserad liten hängselkjol. Jag ser ut som en skolflicka med den på. Och han tycker jag är "så söt". Jag vet inte hur jag ska kunna säga det till honom men jag är faktiskt vuxen och ingen bebis.

• Svar på tråden Hjälp, min kille köper kläder till mig
  • Nyfiken gul
    sannamamma skrev 2007-09-22 18:24:48 följande:
    Men typ trosor med spets i rumpan. det ser ut som jag har ankstjärt...
    Fråga honom vad han håller på med - det där lät ju nästan sjukligt perverst...
  • sannamamma

*S* Ja visst är det lite "kinky"

• Nyfiken gul
    sannamamma skrev 2007-09-22 18:34:05 följande:
    *S* Ja visst är det lite "kinky"
    Det är inte ens kinky - det är sånt man blir illamående av....  Jag skulle inte ens komma på tanken att bära såna trosor ens i sängkammaren....

Jag menar allvar - det är sjukligt...
  • LittleBritain

Nyfiken gul skrev 2007-09-22 18:29:58 följande:

Fråga honom vad han håller på med - det där lät ju nästan sjukligt perverst...
    Haha är det sjukligt perverst att han köper trosor med spets i baken?
    Lite "kinky" kan det vara (om det nu är så att han tänder på det), men sjukt??
    :S
  • Kristin24

men var får man tag i sånt...hihi. Säg ifrån bara, eller köp ngt du vet han inte gillar till honom...

Go och glad Kexchoklad
  • Niinis
    LittleBritain skrev 2007-09-22 18:38:00 följande:
    Nyfiken gul skrev 2007-09-22 18:29:58 följande:
    Haha är det sjukligt perverst att han köper trosor med spets i baken?Lite "kinky" kan det vara (om det nu är så att han tänder på det), men sjukt??:S
    håller med!
    vadå sjukligt perverst? det är väll inget perverst med det???
  • Nyfiken gul
    LittleBritain skrev 2007-09-22 18:38:00 följande:
    Nyfiken gul skrev 2007-09-22 18:29:58 följande: Haha är det sjukligt perverst att han köper trosor med spets i baken?Lite "kinky" kan det vara (om det nu är så att han tänder på det), men sjukt??:S
    ja hur roligt är det att köpa bebiskläder till en vuxen??

Ankstjärt skulle jag inte ens dra på mina döttrar i bebisåldern... ännu mindre på mig själv *rys*

Jag kan vara grymt kinky ibland när det gäller kläder, leksaker och accessoarer till sängkammaren - men trosor med ankstjärt - nej där går definitvt gränsen för vad som är okej...

O vill man dessutom inte ha kläderna - vad ger det för signaler att packa upp ett par ankstjärttrosor? Så förnedrande jag skulle känna mig...

Är det bara jag som reagerar starkt på det här att mina varningsklockor pinglar? Eller tycker alla att det är lite gulligt?
  • LittleBritain

Nyfiken gul skrev 2007-09-22 18:43:19 följande:

ja hur roligt är det att köpa bebiskläder till en vuxen?? Ankstjärt skulle jag inte ens dra på mina döttrar i bebisåldern... ännu mindre på mig själv *rys*Jag kan vara grymt kinky ibland när det gäller kläder, leksaker och accessoarer till sängkammaren - men trosor med ankstjärt - nej där går definitvt gränsen för vad som är okej... O vill man dessutom inte ha kläderna - vad ger det för signaler att packa upp ett par ankstjärttrosor? Så förnedrande jag skulle känna mig... Är det bara jag som reagerar starkt på det här att mina varningsklockor pinglar? Eller tycker alla att det är lite gulligt?
    Det är mycket mycket vanligt att använda den sortens kläder i sängkammaren, antingen är det lite ageplay eller infantilism men inget av det betyder at man tänder på tonåringar eller barn på riktigt!
  • Niinis

alltså hur ser trosorna ut egentligen? jag kanske missuppfattat då?

• Rustibuss

Men du måste väl inte ha dem på dig?

Svar på tråden Hjälp, min kille köper kläder till mig