• sannamamma

Hjälp, min kille köper kläder till mig

och det är ju i och för sig gulligt, men problemet är att han inte har någon smak. Han kommer hem med små klänningar som skulle passa på "femåringar", massa ryschpysch, spets och volanger, häromdagen fick jag en vit blus och en plisserad liten hängselkjol. Jag ser ut som en skolflicka med den på. Och han tycker jag är "så söt". Jag vet inte hur jag ska kunna säga det till honom men jag är faktiskt vuxen och ingen bebis.

• Svar på tråden Hjälp, min kille köper kläder till mig
  • sannamamma

Ja, jag kanske kan säga så, dom här kläderna har jag "bara för dig"...

• sabina67

Han kanske vill köra lite "ageplay" med dig... Vill ha dig som sin "lilla flicka".

• AnnaKlara
    Nyfiken gul skrev 2007-09-22 18:37:48 följande:
    Det är inte ens kinky - det är sånt man blir illamående av....  Jag skulle inte ens komma på tanken att bära såna trosor ens i sängkammaren.... Jag menar allvar - det är sjukligt...
    SJUKLIGT för att någon inte delar din trossmak?
  • alisson

Go AnnaKlara!!! Fram för ankstjärtstrosor till alla!

• Constantine

Köp en "bögskjorta" eller liknande till han och ge igen med samma medicin.

• alisson

Kanske tant farmor Anka???

• alisson

Nä men ankstjärt har de...

• Murloc

Du får väl säga till.

Men, gothiclolita är ju sååååååååå sött. Jag tycker din kille verkar ha bra smak.

• sabina67

Ja det är rätt fint faktiskt.

• Lilja84

Om han nu tycker kläderna är så jäkla snygga enligt hans smak , så säg åt han att bära dom själv 

Jag har sagt åt min sambo att inte köpa kläder åt mig eftersom det bara lär bli fel ändå .

• Rustibuss

Tror inte han skulle vilja det hördu, vi män är lite för larviga för att våga sånt.

• Mesangium

Jag tycker det låter gulligt och mysigt av honom att våga bjuda på sin "smak" eller kanske fetisch på det sättet. Men det är klart - gillar du inte kläderna så ska du så klart inte ha dem bland folk..

Kanske kan du använda kläderna när du vill vara snäll mot honom eller ha en mysig kväll. Kanske ha dem på restaurang med bara honom etc.

Om han nu tänder på det så finns det ju en charm med att bara ha dem ibland så att han hinner längta =)

• Zoria

Ja det är ju synd att ni inte har samma smak. Om han blir tänd av dom kan du ju ha dom privat. Om du nu inte vill ha dom på dig, säg bara att du inte gillar kläderna, så får han väl runka åt internetbilder som så många andra med obesvarade fetisher

• abnocto

ts säger i början "Jag vet inte hur jag ska kunna säga det till honom men jag är faktiskt vuxen och ingen bebis."
    Men hallå, då är det väl bara att tala om för honom att sluta på ett snällt sätt?
    Han kanske tror att du faktistk tycker om det han köper åt dig? Då är det väl bättre att han får reda på vad du vill ha och kan köpa det istället.

• Anna1967

Jag trodde du gillade sånt, TS. Du skriver i allafall inlägg på inlägg om ankstjärtstrosor, blöjor, hur man ska klä ut sig som bebis på maskerad osv.

Om du nu inte gillar det får du väl bara säga till din man. Annars kan du kanske starta en ny tråd under Sex & Samlevnad, så kan du fortsätta diskussionen där med likasinnade.

• sannamamma

Det är han som skriver i mitt namn... *rodnar*

• Zoria
    sannamamma skrev 2007-09-25 10:04:39 följande:
    Det är han som skriver i mitt namn... *rodnar*
    Huh? Sitter din karl här och skriver i ditt namn eller uppfattar jag dig fel?
    Då är han väl medveten om vad du tycker? Vad är då problemet?
  • Alderia

TS: Om du är vuxen och inte en bäbis så är det väl inte så svårt att berätta för killen att ni inte har samma smak när det gäller kläder? Gör det inte större än det måste vara.

Svar på tråden Hjälp, min kille köper kläder till mig