• sannamamma

Hjälp, min kille köper kläder till mig

och det är ju i och för sig gulligt, men problemet är att han inte har någon smak. Han kommer hem med små klänningar som skulle passa på "femåringar", massa ryschpysch, spets och volanger, häromdagen fick jag en vit blus och en plisserad liten hängselkjol. Jag ser ut som en skolflicka med den på. Och han tycker jag är "så söt". Jag vet inte hur jag ska kunna säga det till honom men jag är faktiskt vuxen och ingen bebis.

• Svar på tråden Hjälp, min kille köper kläder till mig
  • Nyfiken gul
    LittleBritain skrev 2007-09-22 18:46:42 följande:
    Nyfiken gul skrev 2007-09-22 18:43:19 följande: Det är mycket mycket vanligt att använda den sortens kläder i sängkammaren, antingen är det lite ageplay eller infantilism men inget av det betyder at man tänder på tonåringar eller barn på riktigt!
    ja om det bara vore så väl att det var i sänkammaren  - men killen vill ju uppenbarligen att hon ska använda kläderna till vardags!

DET regaerar jag på o det väldigt starkt!

Jag får dåliga vibbar av den här killens beteende - det är inte okej att göra så...
  • alisson

Äh, det var väl inte så farligt. Jag skulle mycket väl kunna ha "ankisar" på mig om min kille ville det. Inte så farligt. Finns i vuxenstorlekar där man köper squaredancekläder.

• Grannen

Är det riktiga anktrosor el bara trosor som är spets på?

• sannamamma

Ja dom är ungefär som riktiga... Typ..,

• Grannen

Vadå typ? Är de riktiga eller inte?

• LittleBritain

Nyfiken gul skrev 2007-09-22 18:50:03 följande:

ja om det bara vore så väl att det var i sänkammaren  - men killen vill ju uppenbarligen att hon ska använda kläderna till vardags!DET regaerar jag på o det väldigt starkt! Jag får dåliga vibbar av den här killens beteende - det är inte okej att göra så...
    Om nu TS också hade viljat ha på sig det till vardags, hade det också varit fel?

Jag har gärna på mig sexiga kläder till vardags när jag är med någon kille/pojkvän (dock inte den sortens kläder eftersom det inte är något jag tänder på).
  • TingelingAnna

Är det verkligen så svårt att säga till honom att du inte gillar hans val av kläder till dej?

• sakoline

Han tycker väl att du är söt! Kanske du kan klä dig lite så som en present? Du behöver väl inte bära det till vardags?

• sannamamma

Njea... Jag vill inte såra honom kanske. Och han vill säkert bara vara snäll, men det är liksom inte jag. Trosorna är egentligen det minsta problemet, de syns ju inte...

Svar på tråden Hjälp, min kille köper kläder till mig