Inlägg från: danielrydberg |Visa alla inlägg
  • danielrydberg

december pappa

ja min sambos far o mor jobbar på alba..ni vet säkert vad det är...
    o hennes far e högsta hönset där ...så vi faller in i den katerogin med :D

att man blir bortskämd alltså, men vill dom börja skämma bort sitt barnbarn redan nu så visst gärna för mig...:D

ja nu väntar man bara på babyn :D

det hörs kanske lite konstigt men varje gång man ser magen så tänker man bara ...fan va COOLT..

VEt nån redan nu vad ni ska ha för blöjor o så ??

vi har fastnat för dom med kedjor i guld tryckt bak på blöjan...så tuffa hehe

hur mycket sömn får ni grabbar nu när det börjar närma sig hehehe

jag kan säga att det är inte mycket man får (snark)

• danielrydberg

ja skitcooolt o känna när babyn sparkar loss o sen att få känna det på kinden eller örat skitfräckt...

ja vi fick åxå en sån box med blöjor ,kontant kort från comviq,tvättlappar o en massa annat, ja jo jag brukar sova typ 6 timmar per natt ändå men men bland så blir det inte ens det hehe, tanten har ont och så måste man va förstående och så ju och klart man vill vara det :D
    ja tantan säger att jag snarkar lite men jag blir irreterad på mig själv så jag vänder mig själv i sömnen då ju :D
    så att ja slutar snarka :D

ja tanten ligger åxå vaken halva natten på grund av krypningar i ankeln o i handlederna
    plus detta med babyn då hehe så....

fraksson skrev 2007-10-12 13:23:05 följande:
    Håller med om det där med magen. Brukar ligga med huvudet på magen och känna sparkarna i ansiktet. Tycker det är hur coolt som helst. HEHEVilka blöjor? Nej, har ingen aning. Man fick ju med några i de där gratis boxarna så antar att man provar dem först.Själv har jag inte några problem att sova alls, å andra sidan så sover jag inte mer än 5-6 timmar ändå. Frugan däremot ligger vaken halva nätterna pga sparkar och snarkningar från mig. (snarkningar alltså, inte sparkar) hehe
  • danielrydberg

hehe ja så kan det bli

o gud förbjude att man väcker dom haha

• danielrydberg

ja man ger ju tebax gör man ju men som du sa att det blir väldigt nätt me pekfingret hehe
    nee nu ska jag iväg och spela internmatch
    vi ska intruducera några nya i laget så en vänskapsmatch typ kan man säga

ha de bra alla

danne

Läderlappen skrev 2007-10-12 21:36:22 följande:
    De där med sparkar i ansiktet känner jag igen, fick en i ögat för 2dagar sedan :P låg på nå jäkla mysko sätt.. Gav tillbaka med pekfingret hehe. (I allra försiktigaste grad givetvis..)
  • danielrydberg

ja visst har jag hehe

daniel e ett fint namn

antar att du åxå heter daniel..........

får vi en pojke ska han heta jaxon erik manfred rydberg

och blir det en flicka ska hon heta haylee eva sofie rydberg

tycker det är lite spännande namn

• danielrydberg

ja erik e mitt ena mellan namn o manfred e hennes morfars mellannman
    eva heter min mamma o sofie e min sambos mellannman

men det va min smabo som bestämmde att barnet ska ha mittt efter namn...och det säger jag inte nej till

vi tycker att hennes efternman persson e såå tråkigt så mitt rydberg lät bättre :D

• danielrydberg

ja namn bestämmde vi oss för rätt tidigt...det hade vi snackat om lite löst innan hon blev gravid och när vi fick beskedet att hon va gravid så börja man ju spinna vidare på namn ideer o så vidare....

ja det kan jag hålla med om med ikea så nästan förväntar man sig att det ska finnas nån del över eller skruvar men inte med andra grejer som tillexempel babyland saker då....

men ikea e ju ikea så hehehehe.....

kontakta babyland då och klaga till dom tycker jag eller säg till att grejena inte är kompletta...

fraksson skrev 2007-10-15 12:00:43 följande:
    Vi har redan ett namn och om inget oförutsett inträffar, som att han inte är en han, så kommer han heta Pontus.Andranamn är det lite värre med. Så det får vi se hur det blir med senare.Skruvade ihop ett skötbord i helgen. Och fast det inte var från IKEA så var det nått som inte stod rätt till ändå. Det är köpt på Babyland och är som en byrå med tre lådor och en skåpsdörr under själva skötdelen. Den är vit men.. skåpsdörren var grå. Som om den inte har målats. Så typiskt, alltid är det nått som inte stämmer. Börjar bli riktigt trött på att köpa saker i delar i kartong. Alltid är det nått som saknas eller är trasigt.
  • danielrydberg

det tycker jag att du sk agöra men det är sant man vet aldrig om dom säger att nu har ni öppnat paketet o satt ihop det då kan dom inte göra nåt....

man vet aldrig

Svar på tråden december pappa