Inlägg från: danielrydberg |Visa alla inlägg
  • danielrydberg

december pappa

va skönt att det gick så lätt att byta ut den...

men det skulle ju inte va svårare än att dom byte ut den.

ha en bra vecka alla

• danielrydberg

ja bil barnstolen e viktig :D

var köpte ni den ??

• danielrydberg

ok...den ska va väldigt bra den stolen ..

själv fick vi vår..vet ej exakt vilket märke det är men det e säkert en av dom mest kända typ ...fick den av min bror har 5 ungar så han tyckte att vi kunde få nån barnstol ju hehehe, men den e precis som ny tycker jag det är ssom den aldrig blivit använd..men det e väl bra antar jag

ja vi höres grabbar

fraksson skrev 2007-10-17 10:30:05 följande:
    På Babyland. En Maxi-cosi CabrioFix.
  • danielrydberg

ja de börjar närma sig snabbt för dig nu :D

de e kul önnskar er all lycka...

för oss är det 9 veckor kvar så man börjar plocka ihop lite smått vad man ska ha med sig till bb....

• danielrydberg

ja då var mnan på sist aplanerade ultra ljudet i måndags... och tror ni man fick reda på vad ungen hart för kön icke så nicke.....

det får man snällt vänta o se när den väl ska komma ut... så igår fick det bli en neutral vagn men den va snygg och väger bara 19 kilo hela vagnen me allt på o så...
    1900 kr gick den på, begangnad men som ny :)

7 veckor kvar nu bara det känns så coolt att veta snart så e man pappa :D

plus att jag ska börja på ett nytt jobb på måndag :D...ha de bra alla

mvh danne

• danielrydberg

nee ungen ville inte visa vad de var för kön :D

attans unge börjar redan sätta sig på tvären hahahaha

nee jag bryr mig väl inte igentligen om könet bara babyn e frisk o har alla grejer där de ska vara så e jag nöjd :D

• danielrydberg

ja men de blir man väl stressad alltså men ja tycker att de känns som en lycklig stress inte en vanlig stress ...

15 veckor ja de börjar närma sig vi har bara 7 veckor kvar :D

och håller fortfarande på med babyrummet hehe...vår lilla mini ville inte visa sig vilket kön det var :(
    men vi hittade en vagn ändå och bara babyn och min flickvän mår bra o allt så,,så e jag nöjd.

• danielrydberg

sorry jag trodde det var 15 veckor tillls ni skulle ha :)
    men de e ju den 15 dec..

vi e beräknade till 19 dec
    så lite nervös börjar man bli

danielrydberg skrev 2007-11-04 10:48:32 följande:
    ja men de blir man väl stressad alltså men ja tycker att de känns som en lycklig stress inte en vanlig stress ...15 veckor ja de börjar närma sig vi har bara 7 veckor kvar :Doch håller fortfarande på med babyrummet hehe...vår lilla mini ville inte visa sig vilket kön det var :(men vi hittade en vagn ändå och bara babyn och min flickvän mår bra o allt så,,så e jag nöjd.
  • danielrydberg

ja man e väl lite rädd för de att man kommer bara o sitta o snacka barn o diversre barn grejer på jobb o så hahaah

men de får man väl ta :D

ja man bara tänker att man sk abli pappa :D DE E SÅ FETT

• danielrydberg

lycka till för er som snart ska ha grabbar....

själv sk vi in o se nästa vecka om mini har vänt sig har mini inte vänt sig o fixerat sig så ska dom boka in en vändning...o de finns risk att födslen sätts igång när dom ska göra deT....SÅ så vi får se :D

Svar på tråden december pappa