Inlägg från: danielrydberg |Visa alla inlägg
  • danielrydberg

december pappa

nee bilbana o ett hockey spel e aldrig fel :D

• danielrydberg

lycka till så jättemycket emilg

skriv en rad när ni fått
    :D

• danielrydberg

ja jättekul för er emilg

som de e skrivet innan håll oss uppdaterade :D

lycka till

• danielrydberg

GRATTIS EMIL fan va roligt lycka till grabben

• danielrydberg
    Läderlappen skrev 2007-11-14 23:17:38 följande:
    Vårat barn har BF 21'a December så risken är stor att de blir julafton på BB :P
    ja vi ska bf den 19 dec

så de skulle inte förvåna mig om ungen kommer öpå julafton eller nåt sånt hahahaha

de kvittar mig när ungen kommer faktiskt...bara de lilla miraklet e friskt så e jag lugn
  • danielrydberg

absolut...men de e väl ingens önskan igentligen att barnet ska komma på julafton för barnets egen skull ...vem hade tyckt de va kuul o fylla år på julafton :D

i och för sig folk hade ju inte glömt bort ens födelsedag hihi

vitro skrev 2007-11-15 20:47:23 följande:
    Det är ju sant :) Vill ju inte att någon ska missförstå mig.. Det spelar mig absolut ingen roll vilken tid på dygnet eller vilket datum min dotter kommer utan, som sagt, att hon är frisk! :)Just for the record :)
  • danielrydberg

ja jag har förberret mig att vår kommer på julafton :D

men då får man ju fira födelsedagen några månader innan

• danielrydberg

nee fan det var jag som startade den nee den e inte död :D

ja imorgon har vi 4 veckor till bf....vi har barnkammaren färdig det e bara tanten som ska bestämma var allt ska stå typ hahaha
    nej mobilen e på var man än tar vägen det har jag med...klart man ska ha mobilen å det kan ju bli att barnet kommer tidigare ....30 dagar kvar har vi så satans spännnande ':D

vitro skrev 2007-11-19 23:45:49 följande:
    mmm dog den här tråden ur efter att emilg drog vidare :)Nu börjar det närma sig..för alla oss..Grymt spännande!Snart börjar jag med renoveringen av barnkammaren..har tyvärr inte hunnit innan men f*n vad kul det ska bli..Också dags att börja handla spjälsäng och skötbord..det enda..ehh tror jag som är kvar av dom stora grejorna..Enl uträkningen 25!!! dagar kvar..F rom nu stängs ALDRIG mobilen av...oavsett vart jag är..
  • danielrydberg

ja vi har 28 dagar kvar nu de e riktigt spämnnande nu :D

• danielrydberg

ja visst fan ska man få det de tycker jag i varje fall...

killerant skrev 2007-11-23 22:13:10 följande:
    Blir så avundsjuk på er!Vi är bara i vecka 8 *suck*Men vi ska be om att få ta ett tidigare UL visst kan man göra det ifrån vecka 9?Ska fan kräva det efter ett missfall och ett utomkvedes, visst borde man få göra det då?Längtar så mycket efter att få börja slappna av lite i allafall...
Svar på tråden december pappa