Öb-träffar del 4
Ny tråd för fler träffar ![]()
Ny tråd för fler träffar ![]()
ja vill no o veta vann dö bor Karttu ifall ja komber!
Karttus stugo syns no bra från landsväiji, men he kan va värr ti hitt upp ti!
Men ho får föklar sjölv, kanske ho har na knepe o bruk ta til tå o föklarar åt nan.
Ja funderar faktist på ti koma ja å .. bara ja int er i arbejti & gubbi int pälsar elä mamm e ledi . Manglejss , men ja vejt int he na enno .. men några dag på förhand vejt ja no hoppas ja .
Va ja tar isåfall vejt ja int heldä , men tokode som e goo bruk vel no slink ner - elä va ? 
Adrianna, alldeles säkert slinker he som e go ner ![]()
He som ja saknar liti på listo e na salta pinnar å vindruvona... Så he kan ju nan som kombä såde "oanmäld" ta me se!
Ja kollar om int ja hittar no go från sverige...tå vi nu ein gang komer tan sama dag...
Alltså jag är ju duktig!
För en tid sedan tog jag bort lite trådar ur min favoritlista, bl.a trådar som blivit gamla.... Problemet var ju det att jag tog bort fel öb-träffar tråd, smart va?!
Inte konstigt att jag tyckte det var tyst i träfftråden
Måste se om jag kan komma, mannen har kvällsskift just då men det kanske löser sig på nåt sätt.
Vill ni he ja ska byri föklar rej vart ni ska koma?
Yngsta sonen ligger i vaggo o vil int somn naa så ja ids int byri dikteer ihop na vägbeskrivning nu, men ja återkombär!
ja tror ja måst avbok me jag tror ja....för om he blir som i sir ut så kan int karn min änder sitt skift naa ti morne...men he e ti vänt å skåda bara....å mamm min har just blivi operera så ja iis int fråg åv ho tå...ja hör åv me sejnari ännu så du vejt karttu om ja komber...
Alltså ja ha skriva liiti flummut på min rad sir ja. Me frukt määrar ja vindruvona!
He e int så läätt all gang.