Öb-träffar del 4
Ny tråd för fler träffar ![]()
Ny tråd för fler träffar ![]()
Millami:ja har int vori o handel na ännö
sussi
ok.. ![]()
Ja sko så vila koma men tyvärr e vi i tays ännu...slipper nog hem idag men så kom d på att hon ska ha blod före så nu e d att vänta på d då... så jag tror int jag orkar köra sen efter :(
Fyyyys...
nu ska vi börj sök oss iväg ti essi....
fååå si om ja hinner å får äta nå alls av allt hede goda ikväll..tycks ha en famnkille här ida....
syns om nå stund....hejdåå!
Millami - du får stann i Oravais o tryck i dej nåt!
???håhåhå...ni e pito tycker ja!
Nä, var å ein ska si begränsninga, he ir ja som e knäpp som menar koma...
Vi ha ve heila dan istan, Ronja spyyd å va så sjuk inatt igen. Men he e ju int na vanlit, ho vart skicka ti labben å ta en massa prover å he lär va så at he beror på at o had ade refluxsjukdome tå o va lill...så he smittar int na meir, men ho vi ska koma ur dähä nattspyasi veit int nar! Vi fik vänt ba 2 tiim vi jouren, så he var e väl värt?
San labben...
jojo
Å san handla vi vi Prisma, julklappa å liti alltmöjlit, ja så no fl:are tär å, men ja orka int rikti byri tala na.
Så nu kom vi just heim å ja e liti som tröitto no. Men ja ska just lägg julstjänona i ugn å ja e så einvis så ja ska koma. Julmusik kan ja fösök slarv ihop.
Men glöm min pepakakor fö he händar ja knappast me na.
Ja e no hårt på komand jag å!
hej,hej
Nå jär vi oss er vi lagom krasslo men på bättringsvägen, Jim hostar liti än å snårar imillan å mam har hövovärk å stegring hadd ja igår. Men nu e ja just i biln å ska fara å köp glögg åt oss!! Synes
Ni ska ha en KUL julfest kvinnor!!!!!!
Äta int ihjäl er nu....!!!
Här blir det skön hemmakväll,e allt trött efter julfesten i ons. än....:-/
Kul hadd vi o gott åt vi o skratta o prata grömt!
Tack Rhodo fö gästfriheiten o tack all som va me! Ett gott skratt fölänger liivi bruk di ju säj!
Hoppas ni allihopa kom er heim odentlit. Å ja som ha trodd att he er i Jepo tär e er mörkt, men he e ju i Essi!!! Håhhå! Int fast man hadd på heilljuse vila man si vart veiji svängd!!!