Inlägg från: Jen070912 |Visa alla inlägg
  • Jen070912

Clem: De säger ju så olika till alla... se bara på tussen o mig vi fick ju massa olika info under grav trots att vi hade samma bm.

Elia: Vad fina bilderna var! Hoppas ni får massa pengar nu då.

Trollungen Felicia 070925
  • Jen070912
    Påminner igen!
    Info:
    För er som var intresserade av att följa med på kryddparty kommer det att bli mån 26/11 kl. 18.00 hos min kompis Marie i Järpås. Alla som vill med o vill att jag anmäler dem kan väl meddela mig senast 20/11?! Vet att Cizza o Miccca va lite sugna iaf.
  • Jen070912

Miccca: Finemang! Då vet jag, kan ju prata om det närmare o bestämma om vi möts nånstans eller så.

• Jen070912

Miccca: Tyckte oxå det vaq trevligt, absolut får det bli en favorit i repris snart igen.

Ska egentligen på babycafé i Stadsträdgården på ons fm, men vi får skippa det o fika istället.

Sååå trött idag, var på fest igår men gick hem tidigt. Lyckats bli lite snuvig under natten. Ska fixa mat å sen iväg o stöpa ljus! Händer ngt kul ikväll? Abel jobbar o jag vill ha nåt att göra.

• Jen070912
    En lista på oss som kommer:
    Mia (finare så)
    Camilla
    Marie
    Melina07 (min kompis)
    Micaela
    Jennie W
    Jennie T

Clem: Det blir Humlan med dig imorgon, syns vi där ca 10 lr? Vill du med på babycafé i  Stadsträdgården på ons?

Camilla: Jag ska inte heller dricka på fre, eftersom jag helammar får lillan följa med. Så det va skönt att höra att någon mer än jag ska va icke alkholdrickare!

Jag kanske kommer o fikar på tors, beror på om jag har bil eller inte. Men vi får se... Återkommer då jag ser vart vi möts o så.
  • Jen070912

Clem: Synd ang babycafé på ons, får bli en annan gång.

Camilla: Japp, vi kan väl ha lika skoj utan starkare drycker! Kan ju va en upplevelse i sig att se på alla andra som testar på igen efter ett vitt år... *asg*

Fika torsdag 22/11 kl 10.00 på Garströms!
    Micaela(Tar med Amelia)
    Mia (Tar med Leia)
    Camilla (tar med mig Liam)
    Linda
    Jennie o Felicia (om jag har tillgång till bil)

• Jen070912

Clem: Nä Abel kanske ska ha den till jobbet + att jag inte har ngt speciellt ärende till stan just den dagen o ev. ska baka pepparkakor inför lördag.  

• Jen070912

Clem: De som jag vet tackat ja är du, Therése (om hon orkar), Erika, Marie, Lisa, Anna, Josefine (förmodligen). Sen vet jag inte hur Sofia, din syster o några till ska göra. Från kl. 10 e det bara att dyka upp.

• Jen070912

Elia: Jag e oxå öppen för fikastunder på förmiddagar! Är på bvc kontroller o sånt på fm o då e jag ju ändå i stan liksom!

Svar på tråden Lidköping med D