Lidköping med D
Letade lite o hittade en via www.overby.org men www.beginners.se är under uppbyggnad så det finns inget på deras sida tyvärr...
Letade lite o hittade en via www.overby.org men www.beginners.se är under uppbyggnad så det finns inget på deras sida tyvärr...
Clem: De säger ju så olika till alla... se bara på tussen o mig vi fick ju massa olika info under grav trots att vi hade samma bm.
Elia: Vad fina bilderna var! Hoppas ni får massa pengar nu då.
Miccca: Finemang! Då vet jag, kan ju prata om det närmare o bestämma om vi möts nånstans eller så.
Miccca: Tyckte oxå det vaq trevligt, absolut får det bli en favorit i repris snart igen.
Ska egentligen på babycafé i Stadsträdgården på ons fm, men vi får skippa det o fika istället.
Sååå trött idag, var på fest igår men gick hem tidigt. Lyckats bli lite snuvig under natten. Ska fixa mat å sen iväg o stöpa ljus! Händer ngt kul ikväll? Abel jobbar o jag vill ha nåt att göra.
Clem: Synd ang babycafé på ons, får bli en annan gång.
Camilla: Japp, vi kan väl ha lika skoj utan starkare drycker! Kan ju va en upplevelse i sig att se på alla andra som testar på igen efter ett vitt år... *asg*
Fika torsdag 22/11 kl 10.00 på Garströms!
Micaela(Tar med Amelia)
Mia (Tar med Leia)
Camilla (tar med mig Liam)
Linda
Jennie o Felicia (om jag har tillgång till bil)
Clem: Nä Abel kanske ska ha den till jobbet + att jag inte har ngt speciellt ärende till stan just den dagen o ev. ska baka pepparkakor inför lördag.
Clem: De som jag vet tackat ja är du, Therése (om hon orkar), Erika, Marie, Lisa, Anna, Josefine (förmodligen). Sen vet jag inte hur Sofia, din syster o några till ska göra. Från kl. 10 e det bara att dyka upp.
Elia: Jag e oxå öppen för fikastunder på förmiddagar! Är på bvc kontroller o sånt på fm o då e jag ju ändå i stan liksom!