Inlägg från: Jen070912 |Visa alla inlägg
  • Jen070912

Lidköping med D

Cizza: Vart ligger huset? *nyfiken*  

Trollungen Felicia 070925
  • Jen070912

Jasså det e därför du gillar 16. Har funderat på det. Andreas slutar alltid 16, så det e ju då vi får mest att göra. Men visst, vi kan ses 16 ändå, det spelar ingen roll. Onsdag? Tror att Marie F ev. kunde då med.

• Jen070912

Hejsan!

Åter i datavärlden... har haft en mycket hektisk helg.
    Fredag: Inflyttningsfest hos Tussen o Niclas, sen hemgång... *snark*
    Lördag: Cizza o familjen var på fikabesök (får vi snart göra om eller hur?!), sen kom Marie o hennes mamma o alla barnen, kaos i hela huset *pust* Kvällen var det kalas för två av sambons kusiner, men då gav lillan upp o blev såååå grinig.
    Söndag: Besök av kompis från Jönköping, middag hos svärföräldrarna, fika hos sambons bror och pokerkväll hos Erika o Johan.

Så Clemenza där har du förklaringen till min frånvaro.

Micca: Synd att du inte kan vara med, men det blir ju fler tillfällen!

• Jen070912

Clem: Ja det blev lite väl mycket den här helgen... Tur att nästa helg är tom än så länge.

• Jen070912

Micca: Tycker som dig att det är skoj o se hur alla har det. Man e ju lite nyfiken av sig!         

• Jen070912

Clem: Vi ska till Hellekis på lördag o få lite julkänsla på tok för tidigt, men jag kan inte låta bli. Julpysseldag 24 november från kl. 10.

Micca: GRATTIS till att du lyckades lägga barnen! Vilken supermorsa!

Camilla: Välkommen hit o grattis i förskott om jag missar att skriva. Kul med Ullared, e på väg jag med inom kort!

Elia: Ta med  båda barnen då! Det kommer finnas fler barn i hennes ålder så hon blir inte ensam.

• Jen070912

Åh ser att ni snackat jul, jag är också helt jultokig! Här ska det minsann pysslas för fulla muggar.

Hugga egen gran o pynta, tillverka egna julkort, fixa eget hemmagjort julbord för släkten, göra julgodis, baka pepparkakor o lussebullar, göra julgranskarameller, stöpa ljus och julpynta överallt. Har redan påbörjat juklappslistorna så jag har koll på vad folk ska få av "tomten"! Kanske blir det lite extra skoj i år då man faktiskt är mamma. Ska kolla in jultrådarna här på fl, lät ju intressant.

• Jen070912

Aj då Elia, vad synd... Hade ju varit trevligt att ses.

Jaja inget att göra. Får bli en annan gång.

• Jen070912

angYY: På näl får du blöjor + att du får bb väskan med dig då du åker hem. Så det kan du skippa, såg att någon skrev att man får det på kss oxå.  Mitt tips, mjuka byxor, egna tofflor/sandaler att gå omkring i, något att fördriva tiden med bok/korsord/kortlek, kamera + batterier o kläder till bebisen att åka hem i + bilbarnstolen. Det är mina  bästa tips.

Angående fika nästa vecka, tors fungerar bra, men måste va hemma till 16 igen. Kl. 17 ska jag vara på ljusparty den 1/11, om någon mer e sugen på att hänga med är det bara att höra av sig till mig senast tisdag. En chans till finns det, den 9/11 kl. 18.30 hos Cizza.

• Jen070912

Cizza: Absolut vore det kul om du hänger på nästa vecka, det tycker nog de andra tjejerna e helt ok också! Hoppas att du inte misstycker att jag skrev om ljuspartyt? Jag har fått två olika inbjudningar nämligen o tänkte att det finns säkert nån som e sugen på att gå med mig.

Clem: Trevligt med fika förut, dock blev vi lite fattigt med folk... inget att göra.

Svar på tråden Lidköping med D