• Miccca

Lidköping med D

Laban;: vad kul, då e det säkert därför han varit grinig!

Angyy: Din blir garanterat lika god om inte godare inte skoj att springa upp för 4 våningar men roligare att ha lite sällskap än att sitta själv

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Miccca

Mini: ja det var synd, men vi hittar väl nåt snart vi också
    ja du gör nog rätt i att åka nästa vecka, det var ju inget skoj som det var igår!

• Miccca

Clem: skulle bara påminna om att du skulle lägga ut receptet på kalkon med gul sås

• Miccca

Camilla: usch vad hemskt! Vi fick också åka till kss i mars med amelia när hon hade haft 41 graders feber i 5 dagar å åt ingenting.. vi låg där i 3 dagar med dropp å antibiotika!
    Hoppas han kryar på sig så ni slipper åka dit igen

• Miccca

clem: jodå det gick sådär.. det larmade ju hela tiden när hon böjde på armen för mkt, å hon ville ju gärna gå omkring när hon blev lite piggare men slangen räckte inte till men annars klagade hon inte nåt för att det gjorde ont som tur var, men hon åt ju inget på flera dagar så hon gick ner nästan 1 kg på bara 2 dagar!

• Miccca

Clem: det var i mars, då var man rejält orolig, vi åkte in till jouren å när vi kom in så skulle de kolla hennes syressättning å den var bara 82-88 å sen ropade han på sköterskan att ta fram syrgasen å beställa ambulans så det blev ilfärd te kss halv tolv på kvällen, gud vad hemskt det var

• Miccca

Elia å clem: ja fy fasiken säger jag bara, att få höra att det e bråttom, trodde nästan att det var sista gången jag skulle få se henne

Skönt att Alicia e bättre å hoppas hon får i sig nåt.

BWO= Bodies without organs, ruppen med alexander Bard tänkte ifall du hade missat mitt inlägg tidigare

• Miccca

Camilla: skönt att det verkar vara över! Inte kul med magsjuka!

Elia: stackare, ibland fattar man inte hur man orkar! men det blir väl bättre ju äldre de blir får vi hoppas iaf!

• Miccca

elia: jo vi har det ganska bra. amelia har fått feber här ikväll men jag tror det e några tänder som spökar,, hon har 2 stoora på G!

• Miccca

clem: haha nu e det heeeeela 12 st

Svar på tråden Lidköping med D