Lidköping med D
Mini: okej men vad bra.. då e det ju bara att fortsätta med de! å hoppas det löser sig med vikten!
Mini: okej men vad bra.. då e det ju bara att fortsätta med de! å hoppas det löser sig med vikten!
Angyy: vad konstigt att de vill sätta igång dig.. amelia vägde ju 3295 i v 34 å det var aldrig nåt prat om igångsättning.. men skönt för dig för då sliper du ju gå tiden ut
Mini: vilken tid isf?
Mini: Okej då vet jag.. får se om Amelia e pigg på morgonen för då kan vi komma då vid 10, annars kanske jag kommer en sväng när sambon har kommit hem, blir kanske vid 15 isf om det inte blir försent?
Du kan väl skicka ditt mobilnr i inboxen så hör jag av mig på morgonen.
Hur går det med felicia annars då? e hon lugn? kram
Vilken therese menar du? *minnesförlust*
Ja men då blir det nog kl 15 om hon inte e som vanligt för då kan vi lika gärna åka ut till dig ist för att sitta här å blega
jasså hpn ligger å "pratar" hehe de e så gulliga då, så hade vi det här förut, vilmer skrek å var hungrig men efter bara en liten slurk så börjar han le stoooort med hela munnen å pratar på för fullt,, haha ser så roligt ut när han ff hade flaskan i munnen å ler å småsnuttar samtidigt
Hmm e det hon som e theosmor? isf vet jag vem det e
Mini: har den 3:e katten kommit hem nu!
Kan inte komma å fika idag, vi ska åka till sjukhuset med Vilmer, han e dunderförkyld å det rosslar i bröstet på honom så jag vågar inte ta ut honom i onödan! Han äter knappt å kissar dåligt. Men jag får tacka för inbjudan å hoppas det kommer fler ggr
Elia: ja det var ju en förkylning, men de tog RS-prov så får vi svar senast imorgon!
Mini: så typiskt att sånt här ska dypa upp lagom tills man har planerat nåt. Men jag kommer gärna en annan dag om jag får
Mini: de brukar vara slöa å äta dåligt, man hör att de andas tungt å e oftast snuviga. ring barn imorgon å be om att få komma in å ta ett prov. bättre att ta ett prov för mkt.
Clem: jag kommer på fikan!
Elia: jag gillar också christine, men hade ingen aning om att det började ikväll då ska jag absolut titta på det
Clem: e vi med i nlt idag? haha jag har inte ens kollat! förra gången kom vi liksom inte med förren i februari eller nåt! men de har väl bättrat sig!
Mini: hehe tackar men jag e inte speciellt nöjd.. vi ser bara feta ut! Blää.. men ni blev ju bra!
Cizza: tack!