• Miccca

Lidköping med D

Elia, mini å clem: tack för en trevlig fikastund förut!
    Hoppas jag kan följa med nästa vecka.. annars får ni komma till mig veckan efter!

Clem: usch det låter inte skoj, la amelia kl 20 å hon sa inte ett knyst idag när jag gick ut, men hon har ju den där förbaskade hostan!

• Miccca

elia: nu har jag lagt till dig i adressboken
    haha vad rolig hon e alicia

Gonatt!

• Miccca

Hej allihopa!
    Måste bara berätta att lilleman sov mellan 21-06.30 utan mat inatt sen somnade vi om å sov till 9.30!! Så nu e man rejält utvilad, men då har man en 2-åring med krupp hemma ist!

Ska ni göra nåt roligt i helgen?

• Miccca

Hallå hallå!!

Klart vi har varit framme å kollat in snygga militärer haha!!

• Miccca

Clem: ja tog en snabbis förbi centrum förut när jag skulle¨åka till morsan,. satt massa vid järnvägen så här skulle de ha det jämt!

Ikväll blir det bara lugnt.. ska på kalas imorgon!

• Miccca

Hej å välkommen hit camilla86!

Här e det bara fint.. själv?

• Miccca

Hallo allihopa!

Kan tyvärr inte följa med på fikan på onsdag, men ni får gärna komma hit veckan efter! Så får jag följa med nästa gång till dig mini.

Imorgon börjar min kära sambo jobba eftermiddagar igen så nu ska jag se till att fixa att lägga 2 st barn hur det nu ska gå! Jaja det löser sig säkert!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Miccca

Elia: va sov han inte mer än 2 timmar? usch det kan inte ha varit skoj, var han bara vaken eller var han ledsen också? Hoppas du/ni får sova inatt.

• Miccca

Mini: ja det blir ju det som tur e! det e ju kul att se hur alla har det

Idag har vi varit å vägt lillkillen,, 5620g inte illa va?

• Miccca

Mini: ja precis! Sen kan man ju få några tips på inredning! å sånt behöver jag mkt.. e inte speciellt nöjd med våran lägenhet. Skulle vilja ha nya tapeter å ny soffa mm.

Svar på tråden Lidköping med D