Lidköping med D
Clem: ja nu e hon snart ikapp.. kanske hon kan se ut som ett barn i munnen ist för en bebis! Haha
Mini: ja det vore jättekul ska du köra hem henne sen så jag kan haka på, eller ska jag ta egen bil?
Clem: ja nu e hon snart ikapp.. kanske hon kan se ut som ett barn i munnen ist för en bebis! Haha
Mini: ja det vore jättekul ska du köra hem henne sen så jag kan haka på, eller ska jag ta egen bil?
Angyy: vi fick in en telefon som man kunde betala med sitt visa kort.. jättebra! Sen på BB får man ju egen telefon om man vill ha
clem: ja du bra fråga.. hon har alla 4 i mitten både uppe å nere, sen har hon ju de stora tänder som kommer en bit efter, både där uppe å där nere, så de hon har där nere har hon däruppe hoppas du fattar!
clem: haha du får kolla i munnen på henne på torsdag så fattar du nog bättre
Laban: vad kul han e ju en stor kille nu ju!
clem: haha vi får testa å se
Elia: det blir ett barn å det blir Amelia, så hon får leka av sig lite, hon missade ju fikan förra gången! vem tar du med?
Laban: vi kan träffas på fredag om du vill när amelia e på dagis!
Jag kommer på fikat så nu får du se till att bjuda på nåt riktigt smarrigt.. e sååå sötsugen
Laban: blir bra det,, dyker upp tidigare som vi sa förut! snacka om dyr mobilräkning
gaah det e väl bara att betala å se glad ut
hej å välkommen Eva!
Jag känner din sambos syster Lotta å lite calle med kul att ni ska ha barn!
Javisst
Clem: vad snyggt det blev