• elia82

Lidköping med D

Mini:
    OM det skulle vara Rs-viruset som Felicia har så skulle inte jag våga vänta till måndag, menar inte att skrämma upp dig för det behöver inte bli värre än en vanlig förkylning MEN blir de dårliga så kan det gå fort när de är så små. Förra vintern när vi var inne med Samuel 15011 ggr så var de noga med att ta Rs-test. De sa att de inte kan göra så mkt åt det ändå om det skulle vara Rs-virus men om det skulle bli allvarligt så tyckte de att det va bra att testet redan va gjort så att de redan visste om det va det eller ej. Hoppas att det ordnar sig o att lilla Felicia snart är bättre!
    KRAM!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • elia82

Clem:
    Å nu vill vi inte ha nåt gammalt kaffe som har stått i si sådär ½ år!!

• elia82

Hej hej tjejer!!
    Vad ni har vart flitiga med skrivandet i dag. Hade hela 2 sidor att läsa nu när jag kom hem från stan. Sånt gillar jag, fortsätt så!! .
    Har vart på stan typ hela dan för o hitta nåt o ha på mig på lördag när jag ska ut. Efter många, många om o men hittade jag ett linne o ett halsband så nu e det bara spriten som fattas .

Vad har ni haft för er då?

• elia82

Go morron töser!!
    Hur har ni det?

Här är det kämpigt, har abstinens som heter duga. Vid närmare beskrivning kaffe-abstinens Jag, mitt dumma nöt har haft sönder kaffebryggaren nu på morgonkvisten, å inte fan kan man äta frukost utan att surpla kaffe till. Gjorde ett tappert försök att blanda till en pulver-cappuccino men det smakade mest ettersött blask, ingen höjgdare! Så nu tänkte jag höra med er som bor här omkring o brukar handla på magasinet, vet ni om de säljer kaffebryggare? Daniel  är på kurs till 12 o så länge kan jag inte vänta!!!

• elia82

Tjo ho!!
    Nu har det redan löst sig. Mia har svarat på mitt akutmedelande jag skickat o hon skulle handla så jag kunde åka med o köpa min alskade kaffebryggare!

MIA, DU E EN ÄNGEL!!!!!

• elia82

clem:
    Inte konstigt att hon va lite gnällig i förmiddags då. Också ska tant Marie dra ut er på shoppingtur, stackars lilla Leia!
    Jo just det! Våran lägenhet e ute på hemnet du om du ville kika.

• elia82

Töser!

Jag ses gärna över en fika nästa vecka men kan tyvärr inte ha den hos mig, har visning av lägenheten o har en del o greja med innan det + att Daniel jobbar mkt natt. Om ingen e sugen på o ha fikan så kan vi ju alltid ta en fika på stan om ni har lust?

• elia82

Mini o clem:
    Det hoppas jag också!!!

Clem:
    Hur mår Leia i dag då? Hoppas hon är bättre.

• elia82

Qitas:
    Våran är den som ligger på Härenegatan 10 b.

Hur har ni det annars då?

• elia82

Qitas:
    Håller med dig, det huset va jättefint o det va ju inte sååå dyrt.  Med oss är det bara bra, fullt upp hela tiden! Jag har börjat jobba lite, ca 30% + att Daniel går en datautbildning på jobbet just nu så det känns som om tiden bara springer iväg.
    Vi ska hyra 1 markplansfyra på Annagatan med uteplats o 2 vån. Vill helst ha hus men som sagt så är det alldeles för dyrt! Har tänkt att vi väntar o hyrar så länge så får vi se om priserna tillslut går ner....eller upp.
    Va jobbigt med ryggont, hur lyckades du med detta?

Svar på tråden Lidköping med D