• elia82

Lidköping med D

Miccca:
    FIxa fram ett äpple bara så är jag nöjd .
    Nä, skoja bara. Jag tar med mig min egen frukt .

clem:
    Har du lust att ses en stund på söndag em?
    Tänkte att isf kanske vi kan göra om förra gångens ute-date.

Ha en trevlig kväll töser!!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • elia82

clem:
    Vi kanske kan testa Alicias denna gången?
    Nu ska jag gå o brygga mig lite kaffe så kanske jag lyckas att hålla mig vaken ett par timmar till om jag har tur

• elia82

Cizza:
    Tack för omtanken .
    Ska ge henne en stor kram så fort hon vaknar i morgon!

Sov så gott tjejer!!!

• elia82

Clem:
    Om vädret tillåter kanske vi kan ses utanför roma vid 11.30, passar det er?
    Hur har ni det annars? just nu sitter jag på jobbet o bara slappar. det är riktigt lungt här i dag.

• elia82

clem:
    Tar bara med mig Alicia, du då?

• elia82

Hej tjejer!
    Hur har ni det i höstrusket?
    Här är det lungt, hade lite feber o kännde mig hängig när jag kom hem från jobbet igår. I dag är det bättre men det är väl ändå bäst att ta det lilla lugna i dag, nu förtiden hinner man ju inte att va sjuk
    Ska bli kul att ses på torsdag, vi sa 10.30 va? Å du Miccca, du behöver inte tänka på frukt till mig. Jag lägger ner denna jävlans bantningen i dag, efter nästan 3 kämpiga veckor har jag bara lyckats gå ner pyttiga 1½ kg, så då kan det lika gärna kvitta! Drömmer mig tillbaka till tiden innan barnen, då gick jag ner ca2-3 kg i vecksn fast att jag festade typ varje helg på samma babtningsmetod som nu. Det va tider det . Min mormor har alltid sagt att desto fler barn du får desto svårare är det att gå ner i vikt. Jag har alltid trott att tanten svamlar men nu verkar det som om det låg lite sanning i det trots allt .

Clem:
    När va den där julmarknaden du pratade om?

• elia82

Clem:
    Å vad gott med tårta (känner mig gör-sugen på allt nu) Vad ska du baka för tårta? Jag tänkte faktiskt också baka i dag, fast jag väntar till barnen lagt sig. Har ju så himla många kalas o december så det är lika bra att sätta igång. I dag blir det nog kola snitt o chokladsnitt. Det va nästan tur i oturen att vi fick avboka i dag, vädret är ju inte det roligaste.

Ha det så trevligt på kalaset o lycka till med baket!!

• elia82

Clem:
    Va gott det lät! Skulle jag kunna få receptet på choklad, banan o kivi-tårtan? Alicia vill ha chokladtårta när hon fyller år o jag har inget recept.

• elia82

Miccca: Jag o båda barnen kommer!!
    vad redig du vart, skickar över en klapp på axeln

Clem:
    Det lät ju enkelt o gott. Har tänkt göra en provtårta jag kommit på som består av: chokladbottnar, ena lagret med mosade bananer, andra med mosade hallon blandat med lite florsocker. På locket o sidorna chokladmousse med krisp också hallon som garnering. Nu får jag nog ta o provbaka din med o se vilken som blir godast .

• elia82

Clem:
    Ska du o jag mötas utanför roma 10.15 på torsdag?
    Hur hade ni det igår då?

Svar på tråden Lidköping med D