• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

hehe, camilla du kan

• Camilla86

hihi denna gång va jag snabbast hihi....
    vet du hur det går för dom??

Liam våran älskling
  • Mia med 2

camilla: allt är aska, det värsta är att jennie har förlorat alla sina minnen, foton, dagböcker mm. jag tycker så synd om henne.

• lenabolin

Kul o ses imorn

Micca: Han är STOR Han åt precis 160 ml ersättning plus att jag amma han. *suckar* Vad ska det bli av denne man. En gladiator vid namn phoenix.. hehe.. skojsa bara. Jag hoppas han sover hela natten bara!

Ses imorn annars. Tråkigt o lämna Lidköping.

• Mia med 2

lena: vilken matvrak tråkigt att du åker hem igen, ni får flytta till lidköping!

• lenabolin

Undra vem som vinner idol finalen. Jag tycker fortfarande Daniel skulle vunnit. Bäst jag går o lägger mig medans jag kan. Cornelia fick sova mellan mormor och morfar i natt. Stackars dom! De tyckte jag kunde få lite lugn och ro.

• Camilla86

oj vad jobbigt:(  vet dom vad som orsakade branden??   vad jobbigt att ha förlorat alla minnen    hur gick det med djuren???

Clemenza skrev 2007-12-06 21:14:39 följande:
    camilla: allt är aska, det värsta är att jennie har förlorat alla sina minnen, foton, dagböcker mm. jag tycker så synd om henne.
    Liam våran älskling
Svar på tråden Lidköping med D