• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Camilla86

Vill bara komma å skryta Liam har lärt sig att klätta upp i soffan   nu får vi inte ha ngt i fred längre hihi

Liam våran älskling
  • lenabolin

mm.. fast jag är ju "hemma" rätt ofta ändå. jag blev helt skärrad när jennie ringde mig. Började nästan lipa. hon ville väl inte att vi skulle berätta men de flesta verkar ha listat ut det ändå. Jag vet inte vad jag skulle gjort! Jennie som tycker om foton och minnen så oxå! De skär i hjärtat!

• Mia med 2

lena: vad snälla de är din mor och far. farmor och farfar ska ta romeo på lördag, så jag har bara ett barn att passa när per jobbar 12h gå och lägg dej nu, själv sitter en uppe å väntar på jericho... 

• Isak O Emilias mamma

Isak är frisk så jag hänger på i morgon..
    Ses elva i morogon då!!

*Isak 030410 *
  • lenabolin

ja jo jag ska sova. ska ju köra hem imorn så jag är pigg. Sista man vill göra är ju att krocka nu inför jul o så. Jo dom är snälla mina föräldrar. Pappa ska jobba hemmifrån imorn så han ska inte upp så tidigt. Han ska hjälpa mig packa in bilen o så imorn. Det är bara mamma som ska upp imorn. Så då tyckte de att det va bäst att jag fick lite sömn.

• Mia med 2

lena: det är ju perfekt!

• Isak O Emilias mamma

Lena: kul att se dig me .. va ett tag sen!!

Svar på tråden Lidköping med D