• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Jen070912

Rätt person vann tycker jag, har visserligen bara sett lite här o där av säsongen, men jag gillar Maries röst.

Elia: Vet inte när vi ska fika nästa gång, o jag meddelar redan nu att jag antagligen inte kommer att vara med mer innan jul.

Trollungen Felicia 070925
  • elia82
    Clemenza skrev 2007-12-07 23:09:54 följande:
    qitas: humlan är en öppen förskola attans jag som efter att ha kollat på idolrepriserna gått över till att heja på amanda *suck*
    Å vad skönt att det är nån mer än jag som förstår mig på riktig talang, fast det tog ju ett tag men jag förlåter dig
    Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Jen070912
    TACK till alla er som skrivit här och skickat kramar via tel o sms.
    För tillfället känns allt bara för j-ligt, o jag vet inte för hur länge.
    Trollungen Felicia 070925
  • QiTaS
    Jen070912 skrev 2007-12-08 09:59:56 följande:
    TACK till alla er som skrivit här och skickat kramar via tel o sms. För tillfället känns allt bara för j-ligt, o jag vet inte för hur länge.
    Vad e de som har hänt?
  • Mia med 2

elia: tack för förlåtelsen

mini: kramar

qitas: finns info om mini lite tidigare i tråden

• elia82

Mini:
    Förstår att det känns skitjobbigt! Men du är jättevälkommen tillbaka till fikastunderna när allt känns lite bättre. Ta hand om dig.
    Många, många kramar!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • lenabolin

Usch! kan nog inte riktigt smälta det här, eller om jag ens har förstått att det har hänt nått sånt hemskt. Men jag tänker på dig jennie och jobbar förbrilt med genomsökningen av nått som kan va av värde för dig.

Jag tycker amanda va bra eller hon har mer personlighet, men som jennie säger så har marie den bättre rösten. Tror nästan det va bättre att marie vann för amanda har nog bättre chans att få ett skivkontrakt ändå.

Nu ska jag packa, ska till göteborg i helgen o planera dop och gå på lisseberg. Tack för den fina fikastunden i det lilla rummet häromdagen.. eller igår va det. Man blir veckoblind när man inte jobbar.

• Mia med 2

lena: hoppas ni får det bra i götet

• Mia med 2

gah, måste få klaga lite.. jag hade sett fram emot en lugn och bra dag med bara Leia idag eftersom att Romeo är hos farmor... men det sket sig. hon har skrikigt och vart gnällig hela dagen + att hon matvägrat, hon ville inte ens ha min bröstmjölk.. vid sex fick jag i henne liiiite gröt.. *suck*

• Miccca

clem: usch vad jobbigt, hon kanske e på väg att bli sjuk!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
Svar på tråden Lidköping med D