• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

lena: ja, jag tycker så himla synd om Jennie. vill bara krama om henne just nu.

camilla: vad duktig han är Liam

• Miccca

lena: haha ja då e han verkligen ett matvrak om han orkar smälla i sig så mkt ersättning

clem: e det nån fara att elden sprider sig till huset? vilket uthus var det?.. minns bara den stora ladugården.

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Jen070912
    angYY skrev 2007-12-06 09:34:45 följande:
    Men vafan...där står d ju att ingen var allvarligt skadad o i nlt står d att en omkom...om inte d e allvarligt då vet inte jag vad som e...
    Det är två olyckor som hänt här under veckan, den som en dog i var i måndags och igår var det en till. Därför det stod att ingen skadats allvarligt.
    Trollungen Felicia 070925
  • Miccca

Mini: hur går det med er?? ursäkta om jag frågar men man blir ju så orolig när man läste

• Jen070912

Kan berätta att hela den långa längan där jag hade bilen är borta, allt som finns kvar är en rykande hög med aska. Vilket för min del innebär en fruktansvärd förlust av saker.

Alla foton jag någonsin tagit från 1990-nu är förstörda + negativen, alla dagböcker jag flitigt skrivit sen -87 o fram till -02, 10 stora lådor skönlitteratur, 2 fulla band uppslagsverk, alla minnessaker jag hade kvar efter mormor + allt vi samlat på oss på resor, alla verktyg, alla saker till trädgården som var inköpta -05 till i år, gräsklippare, all mat o dryck (öl, vin, cider, läsk, kött), skidor + all sån utrustning, trädgårdsmöbler ja jag orkar inte ens räkna upp allt som är borta. Allt material till nya garaget som isolering brädor o sånt allt är väck.

Som ni säkert förstår kommer jag inte att dyka upp imorgon. Sitter o väntar på att brandkåren ska komma tillbaka o pumpa mer vatten så att boningshuset ska klara sig.

• Miccca

Näää fy, ja jag kan inte göra mer än att att skicka en kram till dig! jag finner inga ord, kan inte föreställa mig ens hur det känns att förlora alla sina ägodelar på det viset! Förstår att du inte dyker upp imorgon! Om du vill ha hjälp med nåt så bara hojta till..
    Vet ni vad som startade det hela?

• Mia med 2

mini: många, många kramar!

• Jen070912

Förmodligen den där jävla kylen o frysen som Abel köpte i förra veckan av ett par i Skövde för 700 kr.

• Jen070912

Släckningsarbetet har tagit 7 timmar totalt, plus att vi under natten kommer att få kolla så att det inte börjar glöda igen. Ha så trevligt imorgon!

• Isak O Emilias mamma

Mini: skickar en styrke kram!!!! Så otroligt tragiskt!!

Svar på tråden Lidköping med D