Lidköping med D
Mini:
Här händer det inte mkt, när vi lagt barnen åker LOST på också blir det godisfrosseri!Vad händer hos er då?
Vi får allt försöka ta o ses snart igen.
Mini:
Här händer det inte mkt, när vi lagt barnen åker LOST på också blir det godisfrosseri!Vad händer hos er då?
Vi får allt försöka ta o ses snart igen.
clemenza:
Vi är på säsong 3 nu, har väl sett halva säsongen typ. Igårkväll blev det 4 avsnitt på raken, va så j_vla spännande! Jag e också fikasugen men jag får väl hålla mig till bara kaffe . Jag jobbar mån, lör o sön också ska jag träffa Ida på onsdag men de andra dagarna kan jag ses. Kanske kan ta en långpromenad om vädret tillåter?
Miccca.
Jag tycker Vilmer med enkel V är finast!
Här är jag! Precis hemmkommen från en långpromenad.
Torsdag passar mig fint om det passar er?
Ni får gärna komma hit om ni vill. Isf, ska vi träffas ute i ta en promenad först då?
För mig duger det med typ ½ timme, har jag med mig mina stolliga barn så pallar de att sitta stilla MAX en ½ timme. Om det passar er så kl 16.00 utanför Roma på torsag?
Clem:
Har du börjat viktväkta än?
Isf är vi ju 2 som bantar så då skulle jag kunna fixa lite fruktsallad å lättglass (tog ditt förslag Miccca )
Hej!
Kikar in en snabbis innan jobbet!
Va tycker ni tjejer, ska vi skippa promenaden på torsdag o nöja oss med att fika? Vi ska ju äta fruktsallad så vi e ju nyttiga ändå
Eller vad tycker ni?
Kikar in här ikväll igen när jag kommer hem från jobbet.
Ha de gött!!!
Go morron!
Om det är okej med er tjejer så skippar jag gärna promenaden. Daniel tänker fly fältet när ni kommer o då blir jag tvungen att taed båda barnen på promenaden o det "vetefan" om jag orkar . Men ni kan ju ta en promenix ändå o komma förbi efter. Tala bara om hur ni gör så jag vet på ett ungefär när ni dyker upp.
Ha de gott!!
clem:
Skickar över en hel drös med beröm!
Då ses vi här kl 16 på torsdag då?
Hade gärna hängt med på promenad på söndag men jag jobbar hela helgen så det får bli en annan gång.
Miccca: jag bor på Härenegatan 10 b, ett tips är att du tar följe med Mia så slipper du leta .
Mini: Fika hos dej nästa vecka blir superbra!
clem: Ja tack! Jag åker gärna med dig.
Miccca:
Vet inte riktigt om alla barnvagnar får plats, vi har ju själva 3 st som står där nere (tur att det bara är vi som har barn i vårat trapphus). Om det inte får plats så kan ni ju ta o ställa dem i trappan brevid.
Ha en bra kväll tjejer!
Cizza: Då kliver vi upp ungefär samtidigt. Min Samuel har envisats den sista tiden med att vakna runt 5, drömmer tillbaka till den tiden när de sov till kl 7. Då tyckte man att 7 va på tok för tidigt att stiga upp, man visst inte hur bra man hade det då .
Nu ska jag också krypa ner i sängen o läsa lite innan jag slocknar.
Sov gott flickor!!