• Miccca

Lidköping med D

Nää vid ösregn så skippar vi väl?

Åh fy för visdomständer.. mina har inte ens kommit upp än ¨å jag hoppas de stannar där de är utan att ge mig en massa bekymmer!

Nu ska jag hoppa i säng så man får lite sömn innan grabben vaknar å vill äta.

Godnatt allihopa!!

• Miccca

Hej hej!
    Ja här skrivs det mkt, så man får inte hålla sig borta för länge

Angyy: Jasså stickar du en tröja till pyret? Vad kul, önskar att jag var så huslig eller vad man kallar det

Ska snart gå med storasyster till dagis, sen på en promenad med lilleman om vädret tillåter!

• Miccca

Hej allihopa..

Mig spelar det heller ingen roll om vi bara fikar eller promenerar före.. bestäm ni!

Skulle också behöva börja med VV för väl sätta igång när jag ser hur duktiga ni e!

Välkommen in hit Cizza alltid kul med nya människor

• Miccca

Ja det var det nog.. såg aldrig dig. Men tror jag såg dig i bilen lite senare! Åkte bakom dig å blinkade med helljusen,,

Åh vad smarrigt med tzatziki.. måste kolla receptet sen

HUr blir det på torsdag nu då? Nån som vet?

• Miccca

Cizza: Jasså nr 2 på gång.. vad kul! Vi e några st här som har 2 st solstrålar!

Å vi kan väl samla ihop ett gäng å gå en runda på söndagar.. vore bra för kondisen å samtidigt skoj att tjöta lite skit samtidigt som vi rullar våra barnvagnar eller?

• Miccca

Cizza: det e ju kul när man får barnen tätt.. visserligen lite jobbigt men helt klart värt det senare hoppas det tar sig snart!

Ja att gå i nåt spår e ju helt klart bra när vi ska gå några st.

Ja för min del kan vi skippa promenaden,, eller vad säger ni clemenza å minizzzen?

• Miccca

Hej allihopa!

Elia: vart bor du någonstans så jag vet vart jag ska ta vägen?!

Clemenza: Vart å när på söndag isf?

• Miccca

Elia: Okej då gör jag det..

clem: ja vi ska på kalas kl 15, men tidigt på fm går ju bra. Ska vi ta följe på torsdag så jag hittar??

• Miccca

Clem: ja det blir bra!

Elia: finns det plats för alla barnvagnar i trappuppgången?

• Miccca

Elia: ja det fixar sig

Ja de desperata ska vi allt kolla på

Cizza: Vad kul med ljusparty.. skulle också vilja gå på det nån gång.

Svar på tråden Lidköping med D