• substance

Nedräkningstråd för junimammor!!!

Snart är dags!

• Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!
  • Wix

65 dagar kvar till BF (14/6), längtar för tillfället till tillväxtultraljudet på fredag.
    Jag är liksom över den övre kurvan på "magmåttet", men jag var stor med förra barnet också. Fast nu är jag ännu större. Vi får se om det är en stor bebis. Alltid kul med en extra tjuvtitt på bebisen.

• alarik82

63 dagar kvar då
    wix.... hur stort sf mått har du då? ja har oxå över dendär kurvan. hade 33 i fredags när ja var till bm

• rj5o0

68 dagar kvar. Nu är det värsta hallået i magen!

• o0dizzy0o

69 dagar kvar, börjar få nog nu känns de som , har skit ont och kan inte gå längre en 10 min utan att de gör så ont att jag vill gråta :( (jobbig dag)

• triump

75darar återstår och enligt ett extra ul igår så ligger plutten med huvudet nedot. men kan komma att ändra på sig lite till v 29+2

• loppan1

76 dagar kvar!!! Längtar jättemycket nu

• Amine

68 dagar kvar. Eller om det var 64, minnet är bra men ack så kort... Bebin har levt runt hela eftermiddagen/kvällen i går och hela natten, måste ha vänt sej minst två varv, så det är lite ömt i magen i dag, men bumpar och sparkar alldelles som vanligt.

• Karra

triump: Har ni gjort ett extra UL, varför då? *avis* jag vill också se min bebis en gång till...*ler*

• Signatur

54 dagar kvar idag. Tycker tiden går lååååååångsaaaaamt!

Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!