Nedräkningstråd för junimammor!!!
Snart är dags!
Snart är dags!
Liten: Jag är också helt sjukskriven för foglossning från feb, sen några dagar sedan så har jag också haft smärtor i blygbenet och jag fråga min sjukgymnast och hon sa att det tillhör foglossningen fast det nu har gått fram till blygbenet och att det börjar bli ruckbart där.. men fråga din BM eller sjukgymnast om du får till en!!
64 dagar kvar!!! Yuhuuu, snart har man nått målet
karra** jag vart tvungen att dubbelkolla i mitt krypin antal dagar kvar till bf.. men ja det e 74
och mina foglossningar gör ont även vid blygbenet.
Nu har jag bara 50 dagar kvar..gud vad tiden har gått fort ändå. Hoppas ändå att jag får lite för tidigt har ju bara Hp till den 21 maj,så då får den lilla gärna komma så man slipper börja ta av FP..
52!
63 dagar kvar här! Det närmar sig
62 dagar! WOW
Och nu börjar bitarna fall på plats..Profylaxen är klar - SGIn fastställd! En gång kvar på föräldrautbildningen och sen återstår bara ett besök på Sös(föreläsning)...
Im ready ...typ=)
Är det nån av er som har en redan fixerad bebbe?
Min foglossning har hela tiden känts vid blygdbenet - känns som nån kickat en hårt rakt på*ajaj*... och sitta bredbent kommer inte på tal..Men jag skruttar på ett tag till(t 13 maj)...
59 dagar kvar... Känns plötsligt mycket mindre än igår då det var 60...
Missisola:
När ska ni gå på föreläsningen på SÖS? Vi ska också nämligen gå på den, 4maj...*ler* Vi har också bara en gång kvar på föräldrautbildningen, då ska vi gå igenom amningen, första tiden hemma m.m. På förra föräldrautbildningen så gick vi igenomo förlossningen, det var väldigt intressant och se filmen.. rörande när den lille kom ut..
Karra: Vi ska oxå gå den 4 maj på Sös... Kul då ses vi kanske... Vart går ni på föräldrarutbldning? Vi går via mama mia på Åsö och har en gång kvar och den ska handla om smärtlindring...
Så du har oxå sett Gudrunfilmen? Känner att ha en spegel inte är nått för mig...
*däckade på fritidssoffan en stund*