• substance

Nedräkningstråd för junimammor!!!

Snart är dags!

• Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!
  • solrosen74

tänk att igår var det första gången som någon sa till mig att nu har du inte långt kvar bf14/6. alla andra säger bara ja men då har du ett bra tag kvar.det känns länge men jag vill ju ha min bebis nu. ha det så skönt i vårsolen alla ni därute som går i väntans tider.

• molle76

61 dagar kvar!!
    Någon mer än jag som börjar känna av lite förlossningsrädsla?

• Liten

71 dagar kvar.. Har drabbats av en plötslig, ilande smärta som utgår från blygdbenet ungefär.. Någon som vet vad det kan vara?

• Karra

Liten: Vid foglossningen kan man ha såndan smärtor vid blygbenet, jag har det. Det är ingen fara det är bara bäckenet och fogarna som rör sig.

• Karra

om triump har 74 dagar kvar så har jag 73 dagar kvar..

• Liten

Karra: Foglossning vet jag hur det känns, har varit sjukskriven för allvarlig sådan sedan jan/feb skiftet.. Det här känns annorlunda..
    Jajja, säkert ingenting!

• alarik82

61 dagar kvar...
    första dagen på jobb idag efter 2 veckors sjukskrivning. kände redan efter 3½ timme att min höft inte vill... så ja ska prova imorron å se hur de är med foglossningarna, å de är ju ingen som tackar mig på jobbet om ja är kvar å jobbar å har ont

• yaneth

nu e det bara 50 dagar kvar, *ler stort*

känns som om dagarna bara flyger förbi, fast jag verkar vara den enda som tycker det

• Sara24

56 dar kvar. Snart är vi där!!!!
    Va hos bm idag, nu har den lille lagt sig med huvudet ner, känns bra.

• A lie

60 dagar kvar och ny magbild i galleriet, växer verkligen så det knakar just nu...

Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!