Nedräkningstråd för junimammor!!!
Snart är dags!
Snart är dags!
tänk att igår var det första gången som någon sa till mig att nu har du inte långt kvar bf14/6. alla andra säger bara ja men då har du ett bra tag kvar.det känns länge men jag vill ju ha min bebis nu. ha det så skönt i vårsolen alla ni därute som går i väntans tider.
61 dagar kvar!!
Någon mer än jag som börjar känna av lite förlossningsrädsla?
71 dagar kvar.. Har drabbats av en plötslig, ilande smärta som utgår från blygdbenet ungefär.. Någon som vet vad det kan vara?
Liten: Vid foglossningen kan man ha såndan smärtor vid blygbenet, jag har det. Det är ingen fara det är bara bäckenet och fogarna som rör sig.
om triump har 74 dagar kvar så har jag 73 dagar kvar..
Karra: Foglossning vet jag hur det känns, har varit sjukskriven för allvarlig sådan sedan jan/feb skiftet.. Det här känns annorlunda..
Jajja, säkert ingenting!
61 dagar kvar...
första dagen på jobb idag efter 2 veckors sjukskrivning. kände redan efter 3½ timme att min höft inte vill... så ja ska prova imorron å se hur de är med foglossningarna, å de är ju ingen som tackar mig på jobbet om ja är kvar å jobbar å har ont
nu e det bara 50 dagar kvar, *ler stort*
känns som om dagarna bara flyger förbi, fast jag verkar vara den enda som tycker det
56 dar kvar. Snart är vi där!!!!
Va hos bm idag, nu har den lille lagt sig med huvudet ner, känns bra.
60 dagar kvar och ny magbild i galleriet, växer verkligen så det knakar just nu...