• substance

Nedräkningstråd för junimammor!!!

Snart är dags!

• Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!
  • Missisola

60 dagar and is still counting down !!!

• triump

71 dagarkvar till bf. *' lite avis på er under 50sträcket.. då är ni ju nästan framme...iih längtar så .

• A lie

57... det tickar så sakterliga nedåt...

• sunsweden

Hej Tjejer!
    69 dagar till BF. Tiden rinner iväg....

• Missy

Har också 69 dagar kvar. Känns som om BF faktiskt börjar närma sig.

• vonkis

64 dagar kvar!! men nu längtar jag verligen tills man kan börja räkna ne rordenkligt...som när man är i v.38 och allt kan hända..vill så gärna få min lilla bebbe nu!! satt och tog fram alla kläder som jag lagt så fint i den slila byrå och bara luktade på allt och mös!!

• yaneth

47 dagar kvar

jag har med fixat donat med kläder idag.....sååå mysigt, längtar så

• substance

49!!!! nere på 4+ iallafall!

• Linnhoney

Go´morron!

Bara 50 dagar kvar! Nu börjar det närma sig...Äntligen!!! På slutet går det fort. Tankarna for runt i huvet på mig i natt, jag började tänka på hur det ska bli med en ny familjemedlem igen...Alltid lika spännande!

• bodica

Trevlig söndag på er! Solen skiner och det känns som om det skulle kunna bli sommar snart. Idag är det 46 dagar kvar tills.........just det, det var då jag skulle till kanarieöarna och min man skulle föda barn, så hade vi bestämt det.

Hrm ja, tanken är ganska cool på något vis, men vi får väl lov att göra som alla andra jag föder och han är min gigantiska krycka som han var sist, det funkade det också.

Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!