Inlägg från: tutelina |Visa alla inlägg
  • tutelina

Varför denna "hype" kring Bugaboo vagnar?

så om jag säljer min vagn, sparar lite för att kunna köpa en sån där chameleon för runt 7000 på babytrader, skulle ni rekommendera det? Är det verkligen så bra kvalitet att det räcker i flera år? för min 11 månaders och för kanske ett litet sysk i framtiden? Om ens barn blir långt tex, kan det bli problem då?

• tutelina
    SooJuicy skrev 2007-10-19 11:25:37 följande:
    Hur menar du med lite längre? Min dotter på snart fem sitter alldeles utmärkt i den, hon har dock slutat åka vagn för längesen Både Cameleonen och geckon funkar likabra för långa personer att köra, cameleonen ghar ställbart handtag och passar därmed kortare personer oxå då man kan sänka ner handtaget lägre än på geckon (öven högre)
    ok 5 år, då är man ju oftast längre än spädis
  • tutelina

längre ÄN en spädis menar jag förstås

• tutelina

för övrigt vill jag bara tillägga att "fingerswipe" manicken på HPdatorer suger, tog 10 min innan jag kom in i min dator. Använd inte den manicken.

• tutelina

ok, jag är övertygad om vagnens förträfflighet, jag litar på era rekommendationer. Jag ska spara lite, se vad jag kan få för min nya vagn och vem vet kanske kan jag få till en chameleon efter en tid av sparande. Är babytrader att lita på?

• tutelina

Att hela den här barngrejen(vagnar, kläder etc) var så stor fattade inte jag förräns EFTER jag fick barn. Jag har aldrig gillat småbarn, jag var en sån där hemsk människa som tänkte:"däng ungen i väggen" om jag hörde ett skrikande barnpå bussen. Så blev jag gravid och jag mådde såååå illa, fick ligga på sjukhus med dropp för jag kunde inte äta, så jag var inte intresserad av babyattiraljer, min man vill jättegärna köpa barnvagn och hittade en billig på nätet och ja sa ok då för jag brydde mig inte -jag hade ju min spyhink! Sen resten av graviditeten var jag oxå ganska ointresserad av bejbygrejs, Tills då mitt lilla gos föddes,! då helt plötsligt blev jag intresserad och förstod vidden av detta med att välja barnvagn men då var det för sent, jag hade ju inte spart några pengar medan jag var gravid och nu var jag ju mammaledig och fick hålla hårt i slantarna, och så hade jag ju polskaskitvagnen (som faktiskt funkade fast den var ful(lagt ut bild i bildgalleriet så alla kan se).
    Men det konstigaste av allt var att jag helt plötsligt blev intresserad av bebisar, alltså även av andras bebisar. Nu får jag tårar i ögonen om jag hör ett litet barn skrika på bussen och jag har ständig ångest för alla barn som far illa i världen, Det är underligt hur det kan bli!

• tutelina
    Milliemolly skrev 2007-10-19 20:20:11 följande:
    tutelina - ville se din "fula " vagn men hittade varken pres. eller galleri??????????????
    nej jag vet, tydligen är det nån inställning man ska göra för
    att göra det synligt för alla, man jag har tittat igenom hela inställningarbiten och hittar ingenting som nämner det, HJÄLP hur gör man?
    Jag köpte en ny vagn för två veckor sen som jag faktiskt gillar skarpt för den är så annorlunda, särskilt färgen är olika andra vagnar, det är en chockrosa Quinny Buzz, så nu åker lilla tårtbiten lite schangdoblare än förut.
  • tutelina
    Carolinejosefine skrev 2007-10-19 23:48:35 följande:
    jag tror det är under kontoinställningar, sen inställningar som du ser till vänsterr i bild när du klickar på din sida uppe till höger.där kan man "playa" över de funktioner andra skall se
    det enda som står där är att jag som PLUS medlem kan välja vilka som får se, det är ju inte jag, betyder det att jag inte får visa? Jag som ville visa polskaskitvagnen..
  • tutelina

jag har fått hjälp och tror nu att jag lyckats göra bildgalleriet tillgängligt. Så om ni vill kolla så hoppas jag att det funkar nu. nu skall jag gå och sova. natti!

• tutelina

den ÄR polsk, det är därför kallar jag den polska skitvagnen. mEn bebisen brydde sig ju inte när hon åkte i den, det var ju mest jag som retade mig på vagnen. Hon är väl glad bara hon får pka, verkar som det ialla fall. Hon gillar nya vagnen med.

• tutelina
    KarJac skrev 2007-10-20 08:16:20 följande:
    Qinny Buzzen är jättesnygg!
    ja, den ser lite speciell ut och det gillar jag, men den är ju självklart inte lika liten och smidig som en BB, men den kostar mycket mindre ny.
  • tutelina
    Modesty2000 skrev 2007-10-20 09:17:30 följande:
    Hmm..jag tror att det är tur att mannen lade sig i barnvagnsköpet för jag tycket inte din vagn var det värsta jag sett :D..
    det var snällt sagt, tack!
  • tutelina
    SooJuicy skrev 2007-10-20 08:47:36 följande:
    tutelinaVagnen va inte det snyggaste jag sett men den lilla varelsen som låg i den kompenserar ju det hela, jättesöt
    tack tack, jo jag tycker hon är rätt snygg själv faktiskt, men hon är ju mycket större nu.
Svar på tråden Varför denna "hype" kring Bugaboo vagnar?