• Svar på tråden NODEJA`S babbeltråd.... gubbarna fortsätter!!!
  • VIP

emeliee: haha tänker att jag iaf ska ha salta fiskar, sen döskallar, nåra choklader, bildäck, sura spöken... durå?

vill också göra pepparkakshus, kanske imorn så det hinner stå lite innan jul= äts upp

• VIP

waita: precis, snälla och timida blää fram med lite fart och fläkt. va duktig hon är som spelar triangel Vilma spelar flöjt här hemma, hon har kommit på hur hon får ljud och det är väldigt roligt

• Emeliee

VIP: Det blir nog den gamla vanliga saliga blandningen av allt möjligt. Choklad är ett måste.

Nu ska jag HEM från detta jobb!!!!

♥ Milton ♥ 061205
  • Smirretissen

Oj så ni pratar godis... Blir ju alldeles matt i knäna...

Själv ska jag köra pepparkakor med rödmögelost och ett glas vin (eller tre) till Idolfinalen...

♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
  • VIP

ang pepparkakor så har jag köpt en pepparkaksklänning till vilma med tillhörande huckle som hon ska ha på lucia, supersöt blir hon hi hi. köpte den på lindex i storlek 86/90 så hon kan ha den nästa år också

• Myran Frisk

Är inne o läser, men minns inget av vad ni skrivit mer än GODIS!!!
    Här ska vi på kalas om en stund. Det är Karls gammelfarmor som firas idag.

Vi har varit på 1-års kontroll idag. Om ni andra tycker att baby-rytmik nissar är sega så kan jag berätta att läkaren som gjorde kontrollen idag var minst lika mesig. Hon började med att ta i hand, men det kändes inte.. det var så slappt o sen vet jag inte vad hon gjorde med Karl för hon pratade ju knappt med honom, gav honom bara massa olika saker för att distrahera honom. Det behövdes inte för han var jätte duktig

Sprutan tog i alla fall vår bvc-sköterska o hon är toppen. Karl grät lite precis när han fått sprutan o sen var det bra. Efter har han varit trött, men än så länge är allt ok

Nä nu ska jag väcka mina små gullegrisar, de fick vila sig lite så att de orkar med i gammelfarmors fart

Mamma till Karl, 29 november 2006
  • Jesster
    Smirretissen skrev 2007-12-07 16:16:17 följande:
    Oj så ni pratar godis... Blir ju alldeles matt i knäna... Själv ska jag köra pepparkakor med rödmögelost och ett glas vin (eller tre) till Idolfinalen...
    Vad är rödmögelost...?
    Det finns väl bara vit, blå och grön
    ..:: Kärlek ::..
  • MiIou

Godis, hahaha, Isak har fattat att om man tuggar på något när det inte är middagstid, då är det oftast något gott. Så här är det kört, och vilka ljud han ger ifrån sig tills han får smaka, det kan iof vara allt från smörgås till choklad, han bara SKA smaka.
    Men nog äts det lite godis ibland, men mest att han får bulla/kaka om vi fikar eller så. Lussekatter var jättepoppis

• Smirretissen
    Jesster skrev 2007-12-07 17:20:18 följande:
    Vad är rödmögelost...?Det finns väl bara vit, blå och grön
    Oh... det är så gott... Den är mildare än blå/grön-mögel, men inte lika mesig som vit. Den vi köper heter Costello Marquis från Tholstrup... Suuuupergott...
    Har lärt P att äta den, han har tidigare varit brieostkille... Å den smakar ju nada...
    ♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
  • Myran Frisk

Jag får väl inte vara värre än att jag berättar att Karl ÄLSKAR kanelbullar. Detta har hans mormor tagit tillvara på o nu ÄLSKAR han henne mer än något annat.. jo kanelbullar Man får väl vara glad att det ändå inte är jätte onyttigt.. ja det finns faktiskt värre saker

Svar på tråden NODEJA`S babbeltråd.... gubbarna fortsätter!!!