Vita hem del 6
men det är ju helt galet.... 67 sidor??? på en dag??? vilket tempo!! ja jag hinner ju inte med
men det är ju helt galet.... 67 sidor??? på en dag??? vilket tempo!! ja jag hinner ju inte med
Vad tycker ni måla eller inte??? Känns lite som helgerån men jag vill ju inte ha den sådan färg?? den är från-53
jag visste jag kunde lita på er jag vill ju måla men som sagt så känns det som helgerån men om den går och skrapa så är det ju fritt fram! ja visst var den fin?? Fick den nästan helt gratis
love that
åhh jag vet att det är sent men jag behöver inspriation till barnrum!! Till en kille, om någon har bilder att visa så är jag tacksam!
haha ni är för roliga
ja de sängarna är helt och håller underbara!!! Både den gamla och den nya modellen!
jag tänkte vara så fräck att fråga om ni vill hjälpa mig??? Jag är så fruktansvärt dålig på att styla mina fönster och "prydnads områden" haha roligt ord! Vill ni kika på mina bilder och ge mig tips?? Gärna om ni tycker att det kan omorganiseras eller köpa några nya grejer! Jag tar INTE illa upp om ni tycker allt skall skrotas!
Tack!!
oj bilderna blev lite långt från...ni ser inte riktigt vad jag har för blommor och krukor...