Vita hem del 6
ja verkligen galet mycket fina saker!
ja verkligen galet mycket fina saker!
Angående pysselkreativitet så ligger den på en stark 2:a Men har just nu fått hem min farmors gamla pinnsoffa och pinnstol som skall få ett eller fler lager vit färg på sig. Och de står i vardagsrummet! så jag måste måla dem så jag blir av med dem..har ju tyvärr inget garage eller förråd där jag kan stå. Men jag använder vattenbaserad lack färg (har lärt mig av mina misstag
) så det luktar inte alls mkt och är borta tills morgonen! så ikväll blir det målning!
haha ni är ju för roliga!
de där lussekatterna ser farligt goda ut....mmmm
förresten vad är en dubbelpulpet??
vad har ni för sänglampa i barnens rum?
vsm: Tack för tipset om sänglampa! den var lite häftig med spindelnät
efter två tunga månader med väldigt tråkiga saker känner jag mig nu som en tulpan som öppnar sig mot ljuset. Jag vill göra vårfint hemma!! någon som har några roliga inspirations bilder från bloggar och liknande får gärna överskölja mig!!
Hoppas ni har haft en underbar jul och en bra start på året!
ohh snööö. hade vi haft snö här nere i götet hade nog julstämmningen legat kvar ett tag till!
Idag har jag pallrat mig ner till plantagen och fyndat gröna växter till 50%. Blev två murgrönor på båge och tre garderobsblommor (har motsatsen till gröna fingrar)
hittade dessutom en liten halmgris´som var nedsatt med 70% så himla söt, han skall få vakta granen nästa år!
imorgon åker lådorna med julpynt ner i källaren.
tack! skall genast kika in.
jag fick förresten en fat boy i julklapp av sambon...en svart...jag vet inte riktigt vad jag skall tycka om den faktiskt....den är ju otroligt skön att sitta i och det är väl det som är det viktigaste.... hrmmmm
någon som har länken till bloggtråden?