Inlägg från: jezzzica |Visa alla inlägg
  • jezzzica

Vita hem del 6

gonatt fellow vita hemmare

♥Elliot♥
  • jezzzica

numberone:
    får jag också en mall så vore jag så himla glad! Jag har försökt själv men det blir inget bra! [email protected]

Michaelaw:
    Beklagar verkligen

mori: underbart troll!

♥Elliot♥
  • jezzzica

Godkväll!

Knyttis: jättefina kuddar du har sytt

Jag fick ett paket på posten idag och det var min kära mamma som hade skickat en bok som jag hade önskat mig Blev så glad när jag öppnade paketet och däri ligger vit jul 

ammasa: Jag var också på Ikea idag men hade ingen son med mig (som tur var för han var inte på bästa humöret som din kille )men jag och sambon köpte lite lampor och små plock..

♥Elliot♥
  • jezzzica
    Mori skrev 2007-11-09 23:25:56 följande:
    jezzica. Underbart med paket från mammor. Min mor o far bor 35 mil bort. Hoppar jämfota när jag ska hämta paket från mamma! Brukar komma en sån där grön postenpåse när jag är sjuk med någon tidning och lite godis. Älskade mamma!
    ja men visst är de fina. Jag uppskattar enormt mycket att jag har kvar min mamma hos mig, det är tyvärr många i min närhet som förlorat sina
    ♥Elliot♥
  • jezzzica
    mimmi006 skrev 2007-11-10 10:10:18 följande:
    Är man skadad eller? Igår var jag ute och åt med några kompisar, men min sista buss gick hem redan 20 i elva... När jag satt på bussen hem tänkte jag på pengarna jag spenderat under tre timmar, 350:-. Det är lika mycket som en spis och en vagn från Maileg *snyft*
    haha ja men så får man ju inte tänka! Man måste ju umgås med sina vänner och inte bara med sin fina vita saker
    ♥Elliot♥
  • jezzzica
    mimmi006 skrev 2007-11-10 10:34:24 följande:
    nej, jag vet
    hihi men ibland får man bäst svar där

Är det bara jag som tycker han som sjunger apologize låten är sjukt snygg??? oj oj inte visste jag att det var en sån hunk...(hunk, vilket ord!)

Just nu skiner solen in genom fönstret och man ser alla dammkorn överallt! grrrr jag som inte alls känner för att städa och tvätta fönster...
    ♥Elliot♥
  • jezzzica
    Beatrize74 skrev 2007-11-10 11:54:54 följande:
    Blir gaaaaaaaaaalen!Allt är klart på utsidan utom att sätta på målade fasadbrädor innan riktigt smällkalla vintern. Vi måste bara bestämma färg. Bara???Hjälp...vi blir galna....både på att gå och köpa nya färgprover och på att aldrig känna oss nöjda. Svårt att återge färger, men ni kanske får ett hum om hur färgerna ser ut här. Den är uppställd mot väggen som idag har en brytning av ett mellanting av den allra vitaste och den till höger om den. Den allra vitaste ska vi ha på snickerier...men frågan är vilken vi ska ha på övriga huset? Maken eller jag kan inte enas. Vilken skulle ni ha valt som huvudfärg på huset? Färgrand 1 från vänster?ellerFärgrand 3 från vänster?(Färgrand 1 och 4 är samma nyans, men ni ser hur de skiljer sig åt på högersidan där)
    Trean.. älskar det lite gråvita
    Fotograf Karlander skrev 2007-11-10 11:40:19 följande:
    Inte så Fint...men Bilder i alla fall *L*          
    jättefint! Vilka underbara fotografier du har gjort en tavla av!
    ♥Elliot♥
  • jezzzica
    Beatrize74 skrev 2007-11-10 13:33:02 följande:
    Fast jag hade gärna haft den grå nååågot varmare i tonen, men nu börjar till och med hon som blandar till färgen bli lite otålig på mig, erslar inte med att be henne om ytterligare ett färgprov, jag inser ju själv att jag inte kommer bli helt nöjd hur jag än gör faktiskt. Har hittills inte sett en färgnyans på hus som hundra känts "Wow". Borde jag söka hjälp för det "syndromet" tro?
    ja men det är ju du som skall vara nöjd! fast å andra sidan så kanske man skall släppa det lite Men om man bara tar lite lite rött i det grå så blir den härligt varm!
    ♥Elliot♥
  • jezzzica

Det var någon som frågade efter skohylla? Denna tycker jag är jättefin:
    http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=8363&productId=176925&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

feffie: Jag är också lite sugen på den stegen...eller det kanske inte är samma för den jag tittat på kostar 599..

Nu är sängen färdigmålad, och jag är faktiskt ganska så nöjd över reslutatet...

Innan:
    PICT4242.JPG

undertiden
    PICT4251.JPG

färdig!

PICT4259.JPG

♥Elliot♥
Svar på tråden Vita hem del 6