Vita hem del 6
tackar!
tackar!
Va roligt! grattis
har du sytt den?? oh herrejesus, den var ursöt!
Hej tjejer!
jag har smygskrivit i min blogg utan att våga visa upp den men jag tänkte jag ger mig in bland er rutinerade bloggare och kastar mig huvudstupa utför... har lite skrivprestationsångest
Är på jakt efter ett fint skrivbord, ganska litet gärna med lådor någon som vet någonstans det kan finnas?
livetfranljusasidan.blogspot.com
oh vilken fin present du kommer få! Det är ju verkligen omtanke bakom den presenten.
Vad konstigt att du inte kom in, försök lite senare kanske för jag kommer in när jag klickar på länken. Tack för komplimangen om namnet
lite OT men beatrize jag vill tacka dig för de orden du skrev i en tråd angående trots för länge sedan. Jag behövde få lite kraft när jag satt och sökte och så kom det upp och det var precis vad jag behövde läsa....
Tack!
jag tyckte du skrivit att du kopierat den från din blogg och jag antog att det var din blogg på FL om du nu har en vill säga Jag kommer dock inte in och kika, får man lov att hälsa på hos dig möjligtvis?
åhh jättefint!
åh hade skrivit jättemycket bara för det så försvann allting...
tycker det var för J*kligt att folk inte har annat för sig än att anmäla andra...
Juliah: jag grämer mig varje gång jag tänker på det att jag missade när du var med i aftonbladet men hoppas på bilde ri bloggen när du väl får bilderna
vsm: haha jag känner så väl igen mig i det knepet med andrahandsvärdet! jag hade en fix ide på vagnar när min lille var så liten och jag körde det trixet varje gång. Men det är ju sant dessutom! SKALL ha en kili eller sebra säng (vad de nu heter) till nästa bebbe när den kommer
håller på och målar några av våra innedörrar vita nu, bara ETT år senare än planerat.... bilder kommer i morgon!
roligt! Jag är så otålig och vill börja på allting samtidigt men det går ju inte. Någonstans finns säert plats för liiiiiten bokhylla! (de brukar ju inte vara så stora )