Vita hem del 6
Hmm...oj... jag har ju vääääldigt dålig koll här. Smygkikar mest bara på era vackra hem Anmälningar? Det är turbulent här...
Hmm...oj... jag har ju vääääldigt dålig koll här. Smygkikar mest bara på era vackra hem Anmälningar? Det är turbulent här...
KajsaM: Jo, det tror jag med att det är... av någon underlig anledning så verkar ett färglöst (men så mycket känsla istället...) hem vara något som folk retar sig på. Min familj, särsilt min mamma och syster, verkar ha ett behov att jämt och ständigt påpeka att "nog skulle du behöva lite färg..." "man dör inte av nåt med färg i heller..." osv. Det retar mig nåt otroligt!!!! Jag kommenterar aldrig deras färggranna detaljer med något negativt!
vironiQa: GRATTIS! Guu va duktigt!! Jag skulle verkligen oxå behöva... man blir ganska låst när man bor på landet och inte har körkort... det går ju bussar men det är bökigt med småbarn...
Vilket julkort tycker ni är finast? Ni som har så bra smak
får man lov att skicka två??!!!
MiaMariah: Vilken underbar gran! Jag får jämka här hemma och ta in en aning mer rött än jag egentligen vill... min sambo vill ha RÖTT och RÖTT och...ja.. väldigt mycket tomtejul... jag har oxå gärna rött men till en viss gräns..
Kajsa: Oooh vilka underbara julgranspynt. Antar att tjejen lääängtar efter sin gran nu
LCroft: Så fina! Kransen var superfin! Apade efter och la ett äpple i min rosgömma oxå..
Beatrize: Var in i din blogg och ser till min lycka att du har en likadan lampa som jag och jag som fnderat och funderat vad som ska lindas kring den nu i juletid... granbarr i maten käns så oaptitligt. Åååh så fint med eukalyptys! Hoppas det inte gör något om jag kopierar lite
Jag måste bara säga att jag är sååå nöjd med julens klappar. En byrå, nya säng resårbottnar, nytt soffbord (från mig själv..), 3 jättefina helt olika lyktor, fin tekanna, hjärteformade assietter, järnkors (å massa annat)... HELT GALET MYCKET KÄNNS DET SOM!!!! Lägger kanske ut bild sen men just nu är kameran på villovägar. Är så ofta här och kikar men skriver inte så ofta... å ni inspirerar mig massor!!! Nu saknar jag bara ett vackert väggord att sätta upp ovanför byrån i v-rummet... å måla mitt pelarbord... och.. hihi, man blir nog aldrig färdig
Åh, synd jag missade er bildvisning, men jag vet ju exakt hur ni alla ser ut redan
Åh, en liten fråga! Det var någon här inne (tror jag...) som förut hade bild på sitt barnrum där väggen var målad i svart och vitt som en borg och det fanns en liten flagga där det stod "Zack". Jag skulle jättegärna vilja kika lite på den bilden för inspiration till min systersons rum... om jag får....