Inlägg från: Vicka81 |Visa alla inlägg
  • Vicka81

Vita hem del 6

Camilla: Ett sånt bord har vi. Jag gillar det jättemycket...det från mio alltså...

• Vicka81

www.blocket.se/vi/14717300.htm För er i gbg-området! Jag längtar mest efter hyllan, kan nog inte sova inatt eftersom jag bor 130 mil norrut och VILL VILL VILL... mailade dit och ALLT för 700:- !!!

• Vicka81

vsm: japp, jag var tvungen att maila och bekräfta en extra gång men bussgods var dyyyyyrt för mig...

LOVISA 23/4-07
  • Vicka81

vsm: hihi, vi har verkligen samma tankegångar... och av nån anledning får jag det även att låta rimligt när jag motiverar mina inköp här hemma Nya blogginlägg idag. jag är ju nybörjare men ack så fast redan

• Vicka81

Miamariah: Så hade jag en dag innan jag åkte på influensan... hoppas att du slipper! Den var inte rolig...

Är det någon som vågat sig på att måla om och byta beslag på "furuskåpen-alla-hade-förut"? Ni vet dom med två dörrer och en låda nertill...Dom är ju fula som stryk men det fanns ett hos min mamma som jag funderar på att ge mig på... vit färg kan ju göra underverk och jag behöver mer porslinsförvaring och plånboken är alldeles för tunn...Fundersam

• Vicka81

Mimmamum: Tack för länken! Tyvärr visade hon inget vitrinskåp där men annars var hennes hem skrämmande likt mitt Likadant bord, likadan soffa.... Hihi, då antar jag att det passar sig Värt ett försök tror jag!

• Vicka81