Inlägg från: Vicka81 |Visa alla inlägg
  • Vicka81

Vita hem del 6

Camilla: Ett sånt bord har vi. Jag gillar det jättemycket...det från mio alltså...

• Vicka81

www.blocket.se/vi/14717300.htm För er i gbg-området! Jag längtar mest efter hyllan, kan nog inte sova inatt eftersom jag bor 130 mil norrut och VILL VILL VILL... mailade dit och ALLT för 700:- !!!

• Vicka81

vsm: japp, jag var tvungen att maila och bekräfta en extra gång men bussgods var dyyyyyrt för mig...

LOVISA 23/4-07
  • Vicka81

vsm: hihi, vi har verkligen samma tankegångar... och av nån anledning får jag det även att låta rimligt när jag motiverar mina inköp här hemma Nya blogginlägg idag. jag är ju nybörjare men ack så fast redan

• Vicka81

Miamariah: Så hade jag en dag innan jag åkte på influensan... hoppas att du slipper! Den var inte rolig...

Är det någon som vågat sig på att måla om och byta beslag på "furuskåpen-alla-hade-förut"? Ni vet dom med två dörrer och en låda nertill...Dom är ju fula som stryk men det fanns ett hos min mamma som jag funderar på att ge mig på... vit färg kan ju göra underverk och jag behöver mer porslinsförvaring och plånboken är alldeles för tunn...Fundersam

• Vicka81

Mimmamum: Tack för länken! Tyvärr visade hon inget vitrinskåp där men annars var hennes hem skrämmande likt mitt Likadant bord, likadan soffa.... Hihi, då antar jag att det passar sig Värt ett försök tror jag!

• Vicka81

Är det någon fler som har en totalt ointresserad sambo? Jag blir så himla ledsen ibland! Heminredning är ju (förutom min familj...) mitt liv! Jag får tjata och gnälla i månader om nåt ska göras om som jag behöver hjälp med (måla, tapetsera osv), alt fixa helt själv och då är det oxå bara suckar och stön. Vi köpte lägenheten väldigt billigt och vi har råd att öka lånet en del för renoveringar osv. Visst är det så att vi inte ska bo här för alltid men just nu pluggar jag och är inte klar på många år och då ska man även vänta på "drömhuset" så det rör sig ändå om fletalet år i lägenheten och jag trivs dessutom bra här även om det inte är herrgårdsvillan... Jag är så sugen på att renovera köket för att få mer arbetsyta (har vanligt "lägenhetskök" längs en vägg ni vet...) och vill ju gärna att det ser ut som att man faktiskt äger och bor här... få det lite mer personligt... men mannen vägrar att ens se på skisserna jag ritar och blir bara irriterad. Vad gör man??? han kommer från en familj där man inte fixar och har väl präglats av det såklart... men ändå!! hur ska man öka intresset??

Svar på tråden Vita hem del 6