Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

Karamellfabriken skrev 2007-11-22 19:54:17 följande:
    Någon som vet hur det gått för Julia idag?Spännande
    Var det idag hon skulle få hemmet fotat? Var det ett vanligt inredningsreportage eller inför jul kanske?
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2007-11-22 20:20:50 följande:
    Det var ett jul-reportage till Aftonbladet. Var det idag eller imorgon? Spännande är det iaf
    Ah, skoj!
  • MiaMariah
    Karamellfabriken skrev 2007-11-22 22:02:35 följande:
    Jag tycker nr 2. Snyggt och enkelt.Kvällsmys på kontoret med nya vita blommor i fönstret !
    vackert!
  • MiaMariah
    mimmi006 skrev 2007-11-22 22:23:22 följande:
    Har fotat mer, men bilderna blir så fula ! Lite tazetter under krukan, hoppas att de klarar sig...
    ååå vad snyggt!
    Peak skrev 2007-11-22 22:26:54 följande:
    Ja den har öppnat på Krämaren, man får gå in från utsidan på "baksidan" där det låg en frisör innan. Nästan mittemot har ni Cacau också om ni inte redan vet om den. En barnklädesbutik med rätt kuliga märken!Tyckte dock inte Sia var sååå kul, men jag var bara där en snabbis!Och Wedins och nån/några fler butiker ligger en trappa upp - en egen trappa så har man barnvagn får man lämna bebis nere...hur tänker de??Men fint blev det på krämaren iaf!Välkomna hit Knyttis - Grisen är söt iaf, men ingen brukar nog uppmärksamma mina tips Härmade Mimmamum - var det väl - och köpte "Söta" burkar idag på IKEA som jag ska baka saffransskorpor och lägga i och ge bort. När någon har hunnit testbaka både "Lantlivs" och Leilas recept på saffransskorpor kan ni väl säga vilka som var bäst Det blev även ramar som förstoringar på Lowe ska in i och slås in till jul detta:
    vilket underbart kort på Lowe!
  • MiaMariah
    versan skrev 2007-11-22 22:26:23 följande:
    Ohhh! Shit du har väl tagit backup på allt i datorn.Om inte så då ligger du risigt till Tips till alla!Ta backup på allt i eran dator med jämna mellanrum.
    jodå, vi tar backup med jämna mellanrum så det blir ev det allra senaste som jag tappar men det får väl gå. bara så irriterande när jag inte kommer åt mina saker ännu, mannen har inte hunnit fixa det. tur man är gift med en tekniker Skrattande
    Peak skrev 2007-11-22 22:32:28 följande:
    Gemelli - tyckte alla halsbanden var fina! Dessa har vi:Mitt:sambons:
    å vad fina!
  • MiaMariah
    gemelli skrev 2007-11-22 22:33:35 följande:
    VSM,Jodå brösten är läkta och vi ammar på. Tyvärr har jag inte tillräckligt med mjölk till den här stora killen som är väldigt matglad, men det är väl det som gör honom så glad hela dagarna oxå. Så jag ger honom ersättning oxå, bara han är nöjd så är jag nöjd
    Hihi, jag läste lite snabbt och fick det till "brösten är äkta" Skrattande
    knyttis skrev 2007-11-22 22:33:36 följande:
    Gemelli - 2&1 är finast enligt mig, men alla är fina på sitt sett!mimmi - Du har mkt nu, styrkekram!Karamellfabriken - Så fint med nya blommor!Jag har grus i ögonen känns det som, gonatt från mig! 
    natti!
  • MiaMariah
    Peak skrev 2007-11-22 22:51:22 följande:
    jag vill inte rekommendera den personen (*viskar* finns på FL) hon var riktigt otrevlig och sa sedan att jag varit så otrevlig (!) att hon tagit bort mig från sin kö-lista! Det enda jag gjorde var att väldigt försynt maila efter 2 mån och fråga hur det låg till i kön - det tog nog 3-4 mån innan jag fick dem! Och så har hon mage att skylla på mig! Nej, vill man ha kunder behandlar man dem lite bättre tycker jag!Men hittade en annan tjej (också här på FL) som gör likadana - ska se om jag hittar henne!
    nämen - fy vad dåligt! Förvånad
    Karamellfabriken skrev 2007-11-22 22:52:30 följande:
    Ja, troligtvis är det kört men du kan bryta av en kvist (grövre gren) och se om det finns liv i den. Om den är torr är det bara att slänga.Det har kommit en ny variant av myrten som är mycket tåligare. Jag har två stycken och dem tar man inte kol på i första taget.Kommer tyvärr inte ihåg namnet på dem men fråga Jea, hon vet säkert.
    ah, tack för tipset - ska fråga Jea vad den kan heta..
    versan skrev 2007-11-22 22:56:09 följande:
    Skrattande
  • MiaMariah
    Karamellfabriken skrev 2007-11-22 23:17:45 följande:
    MiaDen heter "Myrsine cape myrtle" och har runda blad.
    å tack snälla - ser jättefin ut!
Svar på tråden Vita hem del 6