Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

MildaMaränger skrev 2007-11-21 17:42:39 följande:
    hihi sitter just och försöker dämpa ner en kvälvning... *fniss*har fått en ny craving.. jag SKA ha Big mac.... och det NU!
    Skrattande smaklig måltid!
  • MiaMariah
    MildaMaränger skrev 2007-11-21 17:44:57 följande:
    tack! och välkommen tillbaka...
    tack själv!
    Anton2005 skrev 2007-11-21 17:46:47 följande:
    Hi hi jag åt McDonalds idag :) Jag är så sugen på apesliner och apelsinjuice hela tiden men som tur är mår jag inte illa. Min första graviditet va verkligen hemsk och jag spydde jämt så jag väntade mig samma sak igen.Hoppas verkligen det blir bättre snart
    apropå apelsiner så torkar jag skivor i ugnen just nu - gissa om det luktar gott..
    MildaMaränger skrev 2007-11-21 18:02:49 följande:
    nja förut var det mer ett jämnt illamående... nu mår jag rätt bra och sen en gång i timmen ty så kommer det en attack när jag springer till toan men jag spyr aldrigNu åkta sambon och köpte big mac till mig... min älskade samb... så snäll
    gullig sambo du har!
    MildaMaränger skrev 2007-11-21 18:22:52 följande:
    just nu mår jag så illa att jag bara vill grina... kom lite brunt när jag var på toa så nu är jag livrädd att MF är på G... men det har jag haft från och till i två veckor nu.. och bebben mådde ju bra senast i fredags på vul.... men jag blir sååå orolig iaf
    stackare, jag tror och hoppas att det inte är nån fara. men kanske skönt att få kollat upp de för säkerhets skull så du slipper gå och oroa dig..
    Lisa1981 skrev 2007-11-21 19:12:48 följande:
    Nu är jag tillbaka efter lite shopping tänk att det kan göra en såå glad. Jag ska ta lte bilder imorgon och bombadera er med...om ni vill vill säga???Jag ska greja lite nu en stund sedan blir det till att sätta sig i sovrummet och först kolla på roomservice och därefter Leilas Jul. Hyfsad kväll Välkommen tillbaka MiaMaria
    tack!
  • MiaMariah

jaha, nu har "Smajla" avregistrerat sig - jag frågade henne varför hon valde just "mitt" nick och för er som är intresserade kan ni läsa svaret i min gb..

• MiaMariah

under min paus från fl har jag fått tillbaka min symaskin och sytt för glatta livet:

Mitt förkläde jag sytt till pyssel- och sytimmarna.  - förkläde när jag pysslar och syr - avskyr alla trådar och bös på byxorna.

Har gjort ett par stycken sådana.  2 st sådana och

• MiaMariah
    LCroft skrev 2007-11-21 19:49:06 följande:
    Vad fl strulat ikväll!Vet inte om det varit på tal här och jag missat det så nu frågar jag Brukar ni byta till julgardiner och isånafall, hurudana ska ni ha?Jag hade inte tänkt byta men så såg jag på en blogg ett par rätt söta julgardiner som jag funderade på att beställa och ha i köket men velar ska jag eller ska jag inte, söta på bild jovisst men hemma då?Jag tröttnar ju så fort, det finns ju en risk att jag inte orkar mer än en dag
    ja, FL strular titt som tätt här hos mig.. Ledsen
    vi byter inte till julgardiner, jag gillar det enkla så vi har våra vita och beiga som vanligt.
    malins79 skrev 2007-11-21 19:53:39 följande:
    MiaMaria, en grej som hänt är att Aftonbladet ska komma hem till Juliah och fota "så här fira vi jul" de skulle egentligen till VSM men de ville inte åka så långt som GBG.Lcroft, jag byter till julgardiner i köket, sätter upp dem till 1a advent. Tycker det blir mysigt.
    men oj - grattis juliah, vad KUL! låter ju underbart kul! synd för VSM bara att de inte kunde ta sig ner hit.. tack för uppdateringen malin!
    FruPuffen skrev 2007-11-21 20:02:40 följande:
    God kväll!Jag springer ikväll lite emellan datorn och mitt målningsarbete: vardagsumsbord och tripptrappstolar som blir VITA! Maken är och kollar på fotboll hos föräldrarna och barnen sover, så här är en som härjar fritt!!MiaMariah: Välkommen tillbaka! Och SÅ fina saker du har gjort, som alltid !Anton och MM: GRATTIS till era graviditeter!! Och hoppas att bigmacen är god, MM!Alla swappare: ÅH vad avis jag blir, så fina saker!!
    tack snälla du!
    Mori skrev 2007-11-21 20:13:05 följande:
    MiaMariah: Tjusigt! Är det filttyg eller ull du använt??Lasseliten: Ja såklart det var!! Tack snälla!
    tackar! filt!
    JeaJea skrev 2007-11-21 20:19:04 följande:
    Hej!!! nu har jag också haft lilla julafton här! tusen tack för alla fina paket!Varenda vrå ska påminna om vilka gulliga tjejer det är här inneMin krans är tänkt till blockljus.Tänd det som vänskapens ljus,Jag har 200 sidor att ta igen men skymtade en ursöt ny bebis - grattis gemelli!välkommen tillbaks MiaStor kram till er allihop, vi kanske ses efter den här dignande TV-kvällen.Jag har hostat i 3 veckor nu och det är mycket på jobbet så jag hinner/orkar inte med att surfa så mycket.
    tack snälla! låter som du skulle behöva nåt för den där hostan?
  • MiaMariah
    Kajsa M skrev 2007-11-21 20:35:54 följande:
    Bara ett kort inlägg från mig!Mori, Knyttis, juliah, Sylt, Miamaria varsågoda! Kul att ni uppskattade värdinnejobbet! : Varmt tack sjäva för alla fina gåvor!Mår inte så bra så jag ska krypa ner i sängen. Och inte får man titta på Leila heller pga fotbollen... Himmelbit, mimmi och septemberpyret: Hoppas jag är pigg nog att hänga med på lördag. har ju sett fram emot det så himla länge!MMSkickar ditt paket imorgon. Har inte varit hemma på hela dagen. Så du ska ha det innan helgen i alla fall.
    Krya på dig vännen! Jag tittar på Greys men spelar in Leila, ska se det sedan..
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-21 20:37:17 följande:
    Det doftar JUL i hela vårt hus. Ska snart kleta på frosting på muffinsarna och sen slå mig ner i soffan och kolla på bakprogram utan att bli läskad till tusen. *smart va!*Var rädd om dig vännen!
    Tack snälla du, ja, du slog huvet på spiken! Kul att pyssla men man vill ju gärna visa också..
    FruPuffen skrev 2007-11-21 21:20:39 följande:
    Jahapp... Nu sitter ni väl där allihopa och kollar på Leila och blir sådär underbart sugna på att baka. Jag har inte TV4 plus! Snyft, snyft, snyft...Jag har iallafall gjort klart grundmålning av vardagsrumsbord och 2 st tripptrappar!! Nu ska jag slöa en stund framför DVD med coupling eftersom jag inte har nåt annat att se på... Ska trösta mig med lite popcorn .
    Inte säker men ibland går det att kika på nätet också - värt att kolla kanske?
  • MiaMariah
    Anton2005 skrev 2007-11-21 21:33:51 följande:
    Åh min lilla Anton somnar alltid i sin säng med en flaska välling på kvällen men idag när han är sjuk kom han springade och la sig bredvid mig i soffan sen tog han min hand och la på sin kind sen somnade han direkt. Åh va jag mös!
    gud vad gulligt..
  • MiaMariah
    Anton2005 skrev 2007-11-21 21:42:48 följande:
    Är jag helt galen som vill börja inreda ett till barnrum redan nu när jag är gravid i vecka, typ 7-8? Vi har ett rum som ska bli barnrum och som inte används idag och jag är så sugen på att sätta igång där.
    inte alls, jag planerar redan i tankarna för vår småtting som inte ens är på g än Flört
Svar på tråden Vita hem del 6