LCroft skrev 2007-11-21 19:49:06 följande:
Vad fl strulat ikväll!Vet inte om det varit på tal här och jag missat det så nu frågar jag Brukar ni byta till julgardiner och isånafall, hurudana ska ni ha?Jag hade inte tänkt byta men så såg jag på en blogg ett par rätt söta julgardiner som jag funderade på att beställa och ha i köket men velar ska jag eller ska jag inte, söta på bild jovisst men hemma då?Jag tröttnar ju så fort, det finns ju en risk att jag inte orkar mer än en dag
ja, FL strular titt som tätt här hos mig..

vi byter inte till julgardiner, jag gillar det enkla så vi har våra vita och beiga som vanligt.
malins79 skrev 2007-11-21 19:53:39 följande:
MiaMaria, en grej som hänt är att Aftonbladet ska komma hem till Juliah och fota "så här fira vi jul" de skulle egentligen till VSM men de ville inte åka så långt som GBG.Lcroft, jag byter till julgardiner i köket, sätter upp dem till 1a advent. Tycker det blir mysigt.
men oj - grattis
juliah, vad KUL! låter ju underbart kul! synd för VSM bara att de inte kunde ta sig ner hit.. tack för uppdateringen malin!
FruPuffen skrev 2007-11-21 20:02:40 följande:
God kväll!Jag springer ikväll lite emellan datorn och mitt målningsarbete: vardagsumsbord och tripptrappstolar som blir VITA! Maken är och kollar på fotboll hos föräldrarna och barnen sover, så här är en som härjar fritt!!MiaMariah: Välkommen tillbaka! Och SÅ fina saker du har gjort, som alltid !Anton och MM: GRATTIS till era graviditeter!! Och hoppas att bigmacen är god, MM!Alla swappare: ÅH vad avis jag blir, så fina saker!!
tack snälla du!
Mori skrev 2007-11-21 20:13:05 följande:
MiaMariah: Tjusigt! Är det filttyg eller ull du använt??Lasseliten: Ja såklart det var!! Tack snälla!
tackar! filt!
JeaJea skrev 2007-11-21 20:19:04 följande:
Hej!!! nu har jag också haft lilla julafton här! tusen tack för alla fina paket!Varenda vrå ska påminna om vilka gulliga tjejer det är här inneMin krans är tänkt till blockljus.Tänd det som vänskapens ljus,Jag har 200 sidor att ta igen men skymtade en ursöt ny bebis - grattis gemelli!välkommen tillbaks MiaStor kram till er allihop, vi kanske ses efter den här dignande TV-kvällen.Jag har hostat i 3 veckor nu och det är mycket på jobbet så jag hinner/orkar inte med att surfa så mycket.
tack snälla! låter som du skulle behöva nåt för den där hostan?