Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva
    gemelli skrev 2007-11-06 21:10:43 följande:
    Tack, jag skickade in ett vräkningsbrev idag. Få se om det händer nått efter det Vräkningen kommer äga rum snarast, dock senast inom 1 vecka. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum 071101.Som en sista åtgärd kommer jag tvingas lämna ärendet vidare till kronofogdemyndigheten då ingen hyra för perioden kommit mig tillhanda. För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig därför att flytta ut självmant.Med vänlig hälsningHyresvärden Mamma AB
    Hihihi, hoppas det funkar!!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-11-07 12:22:21 följande:
    Jag la ut den för tre men nu har två ringt på kort tid så jag blev girig och tänkte om man kunde suga ut ännu mer
    Juliah, kollade skåpet på blocket och det gustavianska skåpet över ditt ska de ha 6500kr för!!
  • lillafruluva
    gemelli skrev 2007-11-07 13:05:29 följande:
    Tack, Ja jag tycker det där är jättesvårt när man ska åka in. Läste precis om en här på FL där hon vaknade av att hon hade liiiite ont gick på toa så gick vattnet sen 12 min senare låg hon med sin dotter på magen på hallgolvet
    Jag tycker också det är svårt att veta när man ska in. Hade jag inte åkt in för misstänkt vattenavgång hade jag garanterat fött min minsting hemma. Tyckte aldrig att jag hade de där riktigt jobbiga värkarna över huvudtaget under hela förlossningen (har berättelse i bloggen här på fl)
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-11-08 07:52:47 följande:
    Förlåt för att jag tjatar om mössen men den där apparaten jag pratade om, glöm det, det funkar inte! Nu har jag lyssnat på en mus som kämpar i en fälla nere i köket sedan 5.30. Vilket plågeri, jag fixar inte att gå ner och ta den heller....
    Åh fy!! Hoppas ni hittar något annat som hjälper!!
Svar på tråden Vita hem del 6